Avatar billede Slettet bruger
22. december 2002 - 19:47 Der er 5 kommentarer og
4 løsninger

Fjernsupport i 2000

Windows XP's Fjernsupport funktion er meget nyttig for mig, men jeg kører 2000, er der et program der kan gøre  det samme som XPs fjernsupport (At man kan styre hinandens computere over nettet)?
Avatar billede abpdk Nybegynder
22. december 2002 - 19:48 #1
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
22. december 2002 - 19:55 #2
NetOp <- den vil jeg foretrække
Terminal server (tror godt den kan indstalleres på en workstation)
Norton har også en, kan ikke huske hvad den hedder

Alle koster penge!
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. december 2002 - 20:02 #3
Dameware bruger jeg selv (www.dameware.dk) et genialt program til fjernadministration, er faktisk ikke så dyr
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2002 - 20:07 #4
Den fra Norton, er der ikke nogen der kan hitte på hvad den hedder? Symantec plejer altid at lave meget bruger venlig Software.
Avatar billede wave Nybegynder
22. december 2002 - 20:20 #5
VNC er gratis og god !!! kan downloades her http://www.uk.research.att.com/vnc/ du kan connecte til både linux samt windows. En anden fordel ved VNC er at du ikke behøver at installere software på klient maskinerne ( du skal installere på den maskine der skal fjernadministreres ) da du kan connecte til et java consol via en alm. browser !!! se her http://www.uk.research.att.com/vnc/screenshots.html
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2002 - 20:26 #6
Cool nok, men når man installerer VNC, hvilke komponenter skal man så installere?

VNC Viewver
VNC Server

Kan jeg vælge imellem, begge 2?
Avatar billede abpdk Nybegynder
22. december 2002 - 21:34 #7
Du kan vælge at installere det hele, dvs. begge dele, eller bare vieweren.
Avatar billede wave Nybegynder
23. december 2002 - 08:33 #8
Du  kan på klient maskinerne installere viwveren hvis du ikke ønsker at benytte javaconsul / via alm.browser-- Du skal installere VNC server på den / de maskiner der skal fjernstyres...
Avatar billede vejsager Nybegynder
23. december 2002 - 14:15 #9
hvis du bruger Dameware, installere den selv softwaren ud på clienterne..!! - undtagen hvis det er en 98 og nedad..