Avatar billede atomic- Nybegynder
21. december 2002 - 23:17 Der er 1 løsning

SiPix StyleCam Deluxe Camera

Nu er det sådan at jeg har et SiPix StyleCam Deluxe Camera et digital kamera.
Men jeg har et problem. Min driver ligger oppe på min efterskole, og nu har jeg juleferie (pyha!). Mit andet problem er at jeg ikke kan finde et sted at DL den driver fra....
Her ville det være fedt, hvis der var en af jer som vidste hvor man kunne, eller havde den driver så jeg kunne få den af ham/hende?

PS. håber jeg har lagt emnet i den rigtige kategori, ellers må en admin flytte den :)
Avatar billede sekam Nybegynder
22. december 2002 - 09:41 #1