Avatar billede domaz Nybegynder
18. december 2002 - 17:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne nogle programmer...

Hej eksperter.

Jeg har forleden formateret mit C: drev, og lagt Win2k ind igen, som der hele tiden har ligget på...
Jeg gik op og hentede Services packs osv i "windows updaten" .. hentede Via 4in1 driver .. og under installationen af den, kom der en fejl meddelse .. hvad der stod, fik jeg aldrig rigtigt set...
Efter jeg har genstartet computeren, har jeg SLET ikke kunne åbne nogle programmer, hver gang jeg forsøger, får jeg en fejl meddelsen.. det eneste jeg kan, er at åbne Exploren ...

nogle der har nogle foreslag til hvad jeg skal gøre og hvad der kan have været gået galt?
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. december 2002 - 17:03 #1
Og du har VIA chipsæt på bundkortet, right?

har nemlig set MANGE der opdaterede deres ikke-eksisterende chipsæt - og jo, det kan man nemlig godt :)
Avatar billede domaz Nybegynder
18. december 2002 - 17:07 #2
Jeg har Via chipsæt jo :D
Avatar billede domaz Nybegynder
18. december 2002 - 17:07 #3
Jeg kan ikke engang indstallere nvidia drivere, for der kommer den også med en fejl ...
Er der ikke System gendanelse i Win2k ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. december 2002 - 17:08 #4
nej, desværre...

du kan prøve sfc /scannow fra start
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. december 2002 - 17:09 #5
ups ;)

du kan prøve sfc /scannow fra start - kør
Avatar billede domaz Nybegynder
18. december 2002 - 17:10 #6
hehe jeg fandt ud af det alligevel :D forsøger..
Avatar billede domaz Nybegynder
18. december 2002 - 17:13 #7
Nu er den vist færdig, og kan stadig ingenting gøre..
Avatar billede celzo Nybegynder
18. december 2002 - 17:22 #8
Tror det letteste i den situation er og ta et hurtigt bid af det sure æble og bruge 30 min på en ny installering, så slipper du for en masse bøvl i fremtiden hvis du skal til at opdatere drivere osv..

C=
Avatar billede skrewz Nybegynder
18. december 2002 - 20:28 #9
^Korrekt.
Avatar billede domaz Nybegynder
01. januar 2003 - 01:50 #10
Celzo : Jeg har gjort det, før jeg læste dit indlæg, men du får points alligevel :) det var langt hurtigere end skulle vente på svar osv :)