Avatar billede killerswit Nybegynder
16. december 2002 - 21:41 Der er 4 kommentarer

hjelp til win2000 pro webserver "iis"

jeg får denne besked har
Fejltype:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005)
[Microsoft][ODBC Microsoft Access-driver] Databasen eller objektet er skrivebeskyttet og kan ikke opdateres

hvad skal jeg gør ??????
Avatar billede mrbarnes Nybegynder
16. december 2002 - 22:30 #1
Du skal give skrive rettigheder inden i IIS til filen/biblioteket
Avatar billede killerswit Nybegynder
16. december 2002 - 22:37 #2
hvordan det har prøvet
Avatar billede killerswit Nybegynder
16. december 2002 - 22:44 #3
ups nu viker det fint jeg fatter minus men det viker.......
Avatar billede l0w Nybegynder
18. december 2002 - 07:38 #4
Du skal enten give rettigheder til IISbrugeren eller til brugergruppen
users, dette skyldes at IIS serveren bruge dedikeret brugere, du kan
se hvilken bruger IISen bruger ved at åbne egenskaber for det webhotel
og trykke på "Direktory Security" -> edit under "Anonymous access" ->
og så edit igen.