Avatar billede roundhouse Nybegynder
16. december 2002 - 01:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fejl på siden !!

Kan I hjælpe her ?

Jeg er medlem af aquaforum.dk, der er et forum for akvarister.
Når jeg prøver at logge mig på i Internet Explorer, får jeg meddelelsen : " der opstod en fejl på siden ". Denne meddelelse er placeret lige oven over startknappen i Windows(98).
Min adgangskode til forummet er garanteret korrekt og jeg har kunnet logge mig på indtil fornylig.
Hvad kan der være galt?

M.v.h. Lars
Avatar billede x-masman Nybegynder
16. december 2002 - 01:05 #1
Det er højst sandsynlig deres server den er gal med, så alt du skal gøre er at gå i seng og prøve igen i morgen
Avatar billede ztyxx Nybegynder
16. december 2002 - 01:06 #2
mon ikke at det er en fejl på siden så, og ikke din browser, prøv at kontakte dem, og gør dem opmærksom på problemet.
Hvis du kender andre medlemmer, kan du jo også høre dem, om de har samme problem
Avatar billede cdc Novice
16. december 2002 - 01:09 #3
prøv at dobbel klik på selve det gule feldt med udråbstegnet, så er der som regel et javascript fejl som driller.
Avatar billede roundhouse Nybegynder
17. december 2002 - 12:57 #4
AArrrggghhh !!
Jeg har fundet "fejlen".
Det var såmænd en pop-up-stopper der var aktiveret.
x-masman kom med det bedste råd: "at jeg skulle gå i seng og prøve igen i morgen".
Det virkede, så du får pointsne x-masman.
Tak og go´jul til jer andre også.
/Lars.
Avatar billede x-masman Nybegynder
17. december 2002 - 14:01 #5
tak for point og selv god jul. :)