Avatar billede himmelhunden Nybegynder
18. oktober 2000 - 22:25 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvem kan lave en menu til mig!!

Jeg skal bruge en menu i stil med den som findes her: spil.tv2.dk

Dog med nogle enkelte ændringer! , menupunkterne skal blot være hvid tekst (verdana størrelse 1) men også med de smarte pulldown kasser!

Har du spørgsmål kan jeg kontaktes direkte på: post@himmelhunden.dk
Avatar billede hyperactive Nybegynder
18. oktober 2000 - 22:35 #1
Menuen er lavet ved hjælp af layers.... Hvis du har enten dreamweaver eller golive er det rimelig nemt!
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. oktober 2000 - 22:36 #2
kigger med
Avatar billede himmelhunden Nybegynder
18. oktober 2000 - 22:48 #3
Øhh kender ikke de nævnte programmer ??? HJÆlp!
Avatar billede madshenrik Nybegynder
18. oktober 2000 - 22:52 #4
Prøv at kigge her

http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/topnavbar.htm

eller her

http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/sm/index.htm

Disse minder en del om det du mener de kan sandsynligvis rimelig nemt laves om.

Mads
Avatar billede hyperactive Nybegynder
18. oktober 2000 - 22:56 #5
Du kan hente dreamweaver i en gratis trial version på www.macromedia.com.
Avatar billede himmelhunden Nybegynder
18. oktober 2000 - 23:29 #6
Øhh!! Kan man lave det sådan at den ruller ned over den næste frame, det syntes jeg nemlig ikke det ser ud til ????
Avatar billede bacardil Nybegynder
18. oktober 2000 - 23:30 #7
Avatar billede himmelhunden Nybegynder
18. oktober 2000 - 23:36 #8
Ja ! ..... jeg har en ny side med en topframe hvor der nederst i den topframe skal være en menu bar som skal se f.eks. sådan ud:

Nyheder      Anmeldelser          kontakt

der skal så være nogle under menuer ved hver! og menupunkterne skal bare være hvid tekst !!! men det vel nemmest at forklare...

http://www.cheese.subnet.dk/one4djs/testscreendom.jpg kig her ! så kan i se hvad jeg mener..!! menulinje er den nederste inden det helt mørke !
Avatar billede olebole Juniormester
19. oktober 2000 - 01:48 #9
<ole>
Jeg har engang skrevet en til en anden. Den er ikke så \'sexy\' skrevet (version 0.1 *LOL*), men kan du bruge den, må du gerne kopiere den:

    http://www.webtile.dk/eksperten/frames_menu/
Du kan ændre en hel del af udseendet m.m. i \'menu_lib.js\'
/mvh
</bole>
Avatar billede himmelhunden Nybegynder
19. oktober 2000 - 22:42 #10
Øhh det er da vist et blind link! , okay jeg spørger igen !! ER der nogen der vil lave en menu til mig, ?? som kan køre ned i den næste frame! ????
Avatar billede himmelhunden Nybegynder
18. december 2000 - 02:13 #11
Jeg må vist indse at der ikke var nogen der kunne hjælpe.!! god jul.