Avatar billede sew4 Nybegynder
10. december 2002 - 20:48 Der er 7 kommentarer

Hvordan ser jeg min afsender når jeg deltager i nyhedsgrupper

Hej når jeg vil når jeg deltager i nyhedsgrupper
vil jeg gerne kunne skrive navnnospam@get2net.dk i afsender
men jeg kan ikke få afsender frem.

Nogen der har et bud.
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2002 - 20:52 #1
Funktioner - Konti - klik på din nyhedskonti - egenskaber - ret e-mail adresse.
Avatar billede sew4 Nybegynder
10. december 2002 - 21:02 #2
Det vil sige at man kan ikke få afsender frem på samme på som når man når man sender en email.
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2002 - 21:07 #3
Hvorfor svarer du på dit eget spørgsmål?

Og hvad???:
"Det vil sige at man kan ikke få afsender frem på samme på som når man når man sender en email."
Avatar billede sew4 Nybegynder
10. december 2002 - 21:54 #4
Nej jeg svarer ikke. Men jeg efterlyser mellem linjerne en anden løsning

Og har jeg svaret tekniknisk er det en brugerfejl fra min side
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2002 - 22:00 #5
Jamen løsningen er Funktioner - Konti - klik på din nyhedskonti - egenskaber - ret din e-mail adresse til navnnospam@get2net.dk

Der er ikke andre muligheder.
Avatar billede summer Mester
10. december 2002 - 22:57 #6
Din e-mail adresse skal jo fremgå af den configuration, som du sender fra, så schulzes svar virker vel ret indlysende.
Avatar billede summer Mester
22. december 2003 - 21:39 #7
Luk venligst spm.!