Avatar billede mo- Novice
10. december 2002 - 18:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Installering af Ulead DVD PictureShow???

Kan nogen fortælle mig, hvordan jeg får installeret Ulead DVD PictureShow (trial)?  Når jeg installerer tilhørende patches, får jeg besked om, at Ulead Picture Show ikke kan findes, og at jeg skal installere Ulead DVD PictureShow først - til trods for at dette er sket.  Har utallige gange afinstalleret og geninstalleret.
Avatar billede marsk Nybegynder
11. december 2002 - 11:27 #1
kan være at man ik kan bruge patches til en trial version!
men jeg er ik sikker! kender ik programmet

- MarsK
Avatar billede fnis Juniormester
01. januar 2003 - 22:51 #2
Patchen skal normalt lægges i installation biblioteket og køre der fra?
Avatar billede mo- Novice
02. januar 2003 - 00:54 #3
Det har jeg også gjort.  Men når så alt er installeret, og jeg starter programmer, får jeg meddelelse om, at programfilen ikke kan findes - til trods for at den er der! Jeg har downloadet flere gange og installeret endnu flere gange. Men det samme sker hver gang.
Avatar billede mo- Novice
11. januar 2003 - 15:14 #4
Nu har jeg købt programmet (jeg turde, fordi jeg fik det anbefalet) - og det fungerer fint (på en ny pc).