Avatar billede jenssvendsen Nybegynder
09. december 2002 - 22:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Printervalg

Hej eksperter...

Jeg står for at udskifte min gamle HP 550C printer. Hvilken printer er et godt valg til foto, jeg er klar over at jeg skal vælge en med en god opløsning, og evt. en med enkelte farvepatron udskiftning, men hvad kan i anbefale ?

HP, Epson eller Canon til privat brug, må koste ca. 2500 kr
Avatar billede rs2000 Nybegynder
09. december 2002 - 22:12 #1
En HP med Photo-Ret III eller bedre.
Jeg har sådan en HP G55 kombimaskine (print,scanner og kopi)
Den virker ganske upåklageligt.
Og den kan lave nogle flotte foto's.
Avatar billede jenssvendsen Nybegynder
09. december 2002 - 22:50 #2
Jeg har en ganske udmærket UMAX scanner, så jeg er kun interesseret i en rigtig god printer.
Avatar billede ramsings.dk Nybegynder
09. december 2002 - 23:03 #3
ALLE PSC printerne er god kvalitet til en lille penge!
Må jeg anbefale dig at køben en der kan både printe, kopiere, scanne og faxe.
Jeg VED godt der så er mere der kan gå i stykker, og at du har en printer, men det er SÅ FEDT kun at have EN klods/kontormaskine stående på hylden...

;-)

mvh.
r@msings.dk
Avatar billede jenssvendsen Nybegynder
09. december 2002 - 23:22 #4
Hej ramsings.dk tak for dit svar, men da jeg har en god scanner er jeg mest varm på en god fotoprinter, jeg har hørt at Canon S900 skulle være et godt valg, er der nogen der har erfaring med den ?
Avatar billede jenssvendsen Nybegynder
09. december 2002 - 23:31 #5
Hej eksperter, jeg kan tilføje at jeg har købt et JVC GR-DVX707 EG digital videokamera med 1.02 megapixel, hvor jeg på min PC vil redigere i bl.a feriebilleder og videofilm, og evt. printe enkelte gode billeder ud.
Avatar billede chr_s Nybegynder
10. december 2002 - 16:24 #6
Jeg foretrækker Epson
Avatar billede jenssvendsen Nybegynder
11. december 2002 - 00:08 #7
Hej chr_s Kan du fortælle hvilken Epson printer og evt. pris
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
15. december 2002 - 12:59 #8
Hejsa

Jeg kan helt bestemt anbefale Epson. En fed printer, som samtidig er forholdsvis billig i udskrift. Stylus Photo 890 er nok mit bedste bud, umiddelbart! Men kig lidt på det :) Epson er i hvert fald de fedeste!

/Rasmus