Avatar billede gittemadsen Nybegynder
09. december 2002 - 13:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp... Digitalt kamere virker lige pludselig ikke??!!

Vi har lånt et fujifilm finepix1300 kamera. Fredag blev det godt nok tabt på gulvet, men lørdag kunne man sagtens tage billeder med det. Søndag aften skal jeg se de billeder der blev taget og vil så bagefter selv tage nogle flere. Selv om jeg drejer på mode hjulet vil det bare ikke give mig mulighed for at se andet end de billeder der ligger i kameraet. Jeg kan ikke engang gå i setup mode. Selv efter at have tømt kameraet, duer det bare ikke. Er der nogle der har en ide om hvad problemet er og om det er noget man selv kan klare istedet for at det skal til reperation...
Avatar billede jensendk Nybegynder
09. december 2002 - 13:50 #1
Lyder som en mekanisk fejl i hjulets registreringer.. Kan laves  hvis man er elektroniksk minded
Avatar billede gittemadsen Nybegynder
09. december 2002 - 13:59 #2
og ja hvis man ikke er??
Avatar billede gittemadsen Nybegynder
09. februar 2003 - 21:36 #3
Hmm tog det til fagmand