Avatar billede jimo.dk Nybegynder
08. december 2002 - 21:22 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvad så nu ???

Jeg lavede et indlæg igår hvor jeg ønskede konstruktiv kritik, ( men også ros :-) ) for min forside. Det er som sagt kun designet på forside i kan bedømme, da jeg ikke er kommet videre. Jeg fik nogle ting at vide i går, som nu er rettet, så jeg ville høre hvad i synes nu ?
Hilsen Jimo
http://www.religions.dk
Avatar billede jimo.dk Nybegynder
08. december 2002 - 21:24 #1
skal lige siges at siden kører pt lidt langsomt !!!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. december 2002 - 21:27 #2
Du ved godt at ingen af dine links virker. Der står
file:/C|/hp2/2/4/forum/index.php
og den er svær for mig at se.

Jeg synes logo og "mystisk figur med links" fylde for meget. Jeg
må scrolle ned for at se hvad der står. Jeg synes det er
uinteressant at se hvor mange besøgende der er - i hvert fald
på forsiden. Jeg ville hellere læse lidt om siden, hvad jeg kan
forvente. Hvorfor må jeg ikke se linksene med det samme?
Avatar billede Kengun Praktikant
08. december 2002 - 21:37 #3
Din meny er nice. Men fonten på teksten på venstre og høyre side er for grim. Forsøg med Verdana, eller noget andet. Og din side kører også for sent. Kanskje det er din gif animation (topbanner) der er for stort. Var jeg dig ville jeg ikke hat den gifanimation. Hvis du må have en animation så ville jeg istedet bruge flash da det fylder mindre.

// www.kengun.com
Avatar billede tlunde Nybegynder
08. december 2002 - 21:50 #4
Din side spiller bare max du! Du er for sej jimo.dk
Avatar billede chili17 Nybegynder
08. december 2002 - 22:19 #5
Hele toppen optager for meget plads og opmærksomhed - sidder og prøve på at finde ud af hvad det er der foregår i toppen i stedet for at læse hvad siden forhåbentligt kommmr til at handle om
Avatar billede chili17 Nybegynder
08. december 2002 - 22:21 #6
og så er det en fejl at lægge siden ud inden den er færdig - test den lokalt
Avatar billede Kengun Praktikant
08. december 2002 - 22:40 #7
Tak for point! NOT! Hva var der galt med mit svar? Blev det afvist fordi jeg gav ris og ik ros?
Avatar billede chili17 Nybegynder
08. december 2002 - 22:46 #8
kengun - enig med dig i at et konstruktivt svar er mere vær end "din side spiller bare max" hvad skal jeg som bruger med det svar
Avatar billede mat Nybegynder
08. december 2002 - 22:48 #9
det ligner en overførsel gør det ikke?
Avatar billede chili17 Nybegynder
08. december 2002 - 22:59 #10
mat - joo *gg*
Avatar billede Kengun Praktikant
08. december 2002 - 23:58 #11
Mat> Den tanke har os slået mig.