Avatar billede michael.h Nybegynder
07. december 2002 - 21:43 Der er 8 kommentarer

CD rip

Hej..
Jeg har lige købt singlen med blue one love, men da jeg ligger alle mine cd'er over på min pc, skulle jeg også gøre det med denne her, men det kan jeg ikke, jeg kan ikke finde sangen på cd'en, er der nogle der ved hvad der er sket
Avatar billede benjamin1989 Nybegynder
07. december 2002 - 21:46 #1
Er du sikker på at cd-en virker. Hvis da, så prøv at bruge Real player. Den plejer at læse alt. Det kan også være at din maskine ikke vil læse cd-en. At cd-romdrevet er for gammel.
Avatar billede benjamin1989 Nybegynder
07. december 2002 - 21:47 #2
Med realplayer kan du også indspille dem på computeren. Hvis du går ind på www.download.com og søger på Real Player, kan du finde deT.
Avatar billede michael.h Nybegynder
07. december 2002 - 21:50 #3
Det kører fint, men når jeg sætter den i pc'en så kører den i real player med musik videoen. Winamp kan heller ikke spille den
Avatar billede benjamin1989 Nybegynder
07. december 2002 - 21:51 #4
Jamen har du prøvet at åbne Realplayer Jukebox, og kigge der.
Avatar billede michael.h Nybegynder
07. december 2002 - 22:08 #5
Nej jeg prøver lige
Avatar billede -simon- Nybegynder
07. december 2002 - 23:56 #6
Du kan ikke se filerne på cd'en, de har skjult dem somehow. Du kan rippe cd'en men det er ikke tilladt at fortælle dig hvordan på dette forum.
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
08. december 2002 - 15:08 #7
Jeg har egentlig aldrig fattet den lov..hvorfor er det lige at man ikke må få hjælp til at rippe eller brænde en Cd?
Avatar billede -simon- Nybegynder
08. december 2002 - 17:00 #8
Dunno, men i sidste spørgsmål det var oppe blev spørgsmålet lukket.

michael.h >> Husk at lukke spørgsmålet.