Avatar billede jimo.dk Nybegynder
06. december 2002 - 21:24 Der er 10 kommentarer og
4 løsninger

Hvad synes i ??

Jeg har lige lavet denne forside til min nye hjemmeside. jeg er ikke lige den største ekspert, så bær over med mig og ikke overdynge mig med kritik :-))
Husk ingen link er aktiv endnu, kun forside design.
Venlig Hilsen
Jimo
http://www.religions.dk
Avatar billede spr3kcer Nybegynder
06. december 2002 - 21:25 #1
ny titel evt. ?
Avatar billede tlunde Nybegynder
06. december 2002 - 21:30 #2
Det ser rigtig cool ud sådan som du har lavet det med bagrundsbelysningen af linierne...og så er det jo lidt en utradionel måde at lave en menu på, og det er GODT, da man al for tit ser alt for mange menuer der ligner hinanden...

Keep up the work jimo.dk! Det ser lovende ud...

\Thomas Lunde
Avatar billede henrik27 Nybegynder
06. december 2002 - 21:31 #3
Flot side, jeg ville måske lave links på selve teksten også, da det var det første jeg kørte musen hen over, men det kan da også bare være det er mig...

alt i alt et smadder flot layout!!!

Mvh. Henrik
Avatar billede tlunde Nybegynder
06. december 2002 - 21:32 #4
Ja, som henrik27 siger, så skulle du måske lave et slags mouseover effekt, der lige skriver hvad der gemmer sig bag hver enkelt link...
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2002 - 21:32 #5
god ide med den menu, dog ville jeg nok sætte de menupunketer i en anden række følge så de evt. gav en mening i at kommer dybere og dybere ind i emnet, så man startede med om religions og videre ned i læren og religions og så videre til debat osv.
Avatar billede michael-k Nybegynder
06. december 2002 - 21:33 #6
Jeg syntes du skal prøve at lave teksten om  der er alt for meget skygge på.
Farvevalget er meget godt.
De der stiplet linjer som er hvide syntes jeg ødelægger mere af end det gavner. Prøv men en anden farve måske en lidt lyser eller mørker nuance af en ad de andre farver.

Ellers rimeligt :)
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
06. december 2002 - 21:35 #7
ser godt ud ;)...
Men for satan da, tag dog en anden skrift type! Verdana og Tahoma er meget meget rarerer at se på!
Hvis jeg var dig ville jeg fjerne den vide kant og have den samme bg farve på hele siden... det tror jeg jeg ville gøre :D

/Gustav
Avatar billede mjl Nybegynder
06. december 2002 - 21:49 #8
Jeg kan ikke li' den - faktisk er den ikke særlig pæn.

Du er på vej, men du skal nok lige file kanterne lidt!!

Håber du stadig kan smile - man bør jo være ærlig ikk'?
Avatar billede mjl Nybegynder
06. december 2002 - 21:57 #9
Avatar billede webcreator Nybegynder
06. december 2002 - 22:03 #10
Det må jeg sige. Et rigtig flot site.
Du bør, som nogen også har nøvnt, lave teksten i din menu til links. Det var det første jeg holdt musen hen over. Endvidere har jeg en scroll-bar i min browser, som irriterer mig en smule.
Avatar billede jimo.dk Nybegynder
06. december 2002 - 22:15 #11
tak for alle jeres foreslag.....jeg har vist en del der skal ændres. :-))
Avatar billede mjl Nybegynder
06. december 2002 - 22:16 #12
:)
Avatar billede webcreator Nybegynder
06. december 2002 - 22:18 #13
så lidt :-)
Avatar billede webcreator Nybegynder
06. december 2002 - 22:18 #14
tak for points.