Avatar billede actinium Nybegynder
02. december 2002 - 10:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Min notes går ned når jeg paster. fx. i en mail.

hej
Der er ikke så meget og sige om det, men min notes går ned når jeg paster noget fx. i en mail fra en anden database.
min notes er version 5.0.10
Avatar billede karstenv Nybegynder
02. december 2002 - 10:14 #1
Den  kommer med en instruktionsfejl hvor den prøver at få fat i noget hukommelse, som det ikke må, er det sådan?
Avatar billede actinium Nybegynder
02. december 2002 - 10:28 #2
ja det er lige det.
Avatar billede karstenv Nybegynder
02. december 2002 - 10:40 #3
Så har jeg ikke noget svar andet end at, det gør den sikkert for mange andre end dig også, bla. mig, bare i andre sammenhænge :-|

Hvis du vil have et tool til at slette alle Notes processer, så du ikke behøver at genstarte din PC hver gang så her:
http://www.cassetica.com/cassetica/notesmedic.asp
Avatar billede actinium Nybegynder
02. december 2002 - 10:46 #4
ok takker :)
Hvis nu det ikke lige var det med hukommelsen, havde du så ellers en ide til hvad det kunne være.
Avatar billede karstenv Nybegynder
02. december 2002 - 10:56 #5
Overhovedet ikke, og jeg har kæmpet med det i flere versioner, over et par år, muligvis er det en kæde af ting som hardware, styresys + App som kører på maskinen, hvis styresys er NT baseret (NT,win2K,XP) så er der jo det at App ikke kan få direkte fat i hardware'en, og hvis den prøver på det så sker det, ellers kan det hænge sammen med alt for meget er startet op på PC'en her tænker jeg på de ting som kører i baggrunden, oftest kan du se dem nede ved siden af Uret :-)
Ellers har jeg ikke mere end du :-(
Avatar billede cdelicht Nybegynder
02. december 2002 - 15:27 #6
Opgrader til 5.0.11 - kan være det hjælper ;-)