Avatar billede postndk Nybegynder
29. november 2002 - 19:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

icq bliver mindre efter jeg har gamet

Jeg er lidt irriteret over at ICQ minimeres og flyttes efter jeg har spillet et spil (lige meget hvilket)
se her : http://postn.dk/icq.jpg

hvordan kan det undgå's ???
Avatar billede roo104 Nybegynder
29. november 2002 - 19:38 #1
Du kan prøve med den fulde version af icq, det er lite udgaven du har.
Den kan hentes fra http://download.com.com/3000-2150-10171005.html

Det er desuden en meget god ide at minimere inden man går ind i spil, da nogle spil ikke opfører sig så godt sammen med icq, bl.a. CS.
Avatar billede postndk Nybegynder
29. november 2002 - 19:44 #2
det er lige meget mht. vers af icq har prøvet.

icq gør det samme selvom den er minimeret inden jeg starter spillet.
Avatar billede jeg_var_gangsta Nybegynder
29. november 2002 - 19:52 #3
Det er fordi du spiller spillet i en lavere opløsning end dit windows kører i.
Avatar billede postndk Nybegynder
29. november 2002 - 20:15 #4
okay, men er der ikke noget at gøre ved det, hvis jeg ikke vil ændre på opløsningerne i mine spil ?
Avatar billede jeg_var_gangsta Nybegynder
30. november 2002 - 10:58 #5
Hvis du ikke vil ændre opløsningen i dine spil, så kan jeg ikke komme på noget :(
Avatar billede postndk Nybegynder
02. december 2002 - 12:13 #6
lukket, ikke noget jeg kunne bruge til noget ...