Avatar billede moppe Nybegynder
28. november 2002 - 19:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Knap i Taskbar

Findes der nogen måde hvor man kan ændre den ICQ blomst i taskbaren så den ikke ligner en knap mere... Således at den ligner den almindelige blomst. Syntes det er pisse irreterende når den ligner en knap!!
Avatar billede anuseren Nybegynder
28. november 2002 - 19:34 #1
er det på icq lite du mener?

installer evt icq full?
Avatar billede moppe Nybegynder
28. november 2002 - 20:34 #2
Det er ICQ Full(pro) 2003 Knappen var der også i 2002a (de sidste 2 builds) Og Icq plus kan ikke gøre tricket.... ville bare høre om man på en eller anden måde kunne ændre det så det bare blev en alm blomst uden den der knap effekt!
Avatar billede qurzyx Nybegynder
12. december 2002 - 12:36 #3
Du kan bruge ICQ Plus og ændre skins på hele din ICQ og dermed også ICQ blomsten.
http://www.icqplus.org/
Det er nemt at bruge, og der er et hav af skins.
Avatar billede moppe Nybegynder
12. december 2002 - 21:31 #4
Hey qurzyx kender godt programmet men det har ikke hjulpet.. har ihvertfald ikke kunne finde det sted hvor man kna ændre taskbar knappen/ikonet..