Avatar billede humleloi Nybegynder
26. november 2002 - 12:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ligger History på icq..

Har brug for hjælp.. Jeg har afinstalleret en user på min icq. men da den user var på min icq blev han truet. og det der står i hans history skal han bruge i retten nu som bevis matriale.. vil history mappen fra tidligere stadig ligge der hvis han smækker hans icq nummer ind på min icq igen?
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
26. november 2002 - 12:38 #1
Hvis det er den samme computere du registrer brugeren på igen.. vil den ligge der med mindre du oxo har slettet den ved afinstallation af icq..
Avatar billede humleloi Nybegynder
26. november 2002 - 12:41 #2
det har jeg ikke.. jeg har bare trykket remove icq# from this computer i "my icq"... burde den så stadig ligge der?
Avatar billede foxy_lady Nybegynder
26. november 2002 - 12:47 #3
Ligger der stadig en mappe under c:\programmer der hedder icq? Hvis der gør det, burde du kunne installerer icq igen og registrer samme bruger og derved få den gamle history..
'
Jeg er ikke helt sikker men prøv det...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
26. november 2002 - 12:49 #4
lav hellere en sikkerhedskopi af icq-mappen først, så du får mere end ét forsøg ;)
Avatar billede jakob_andreasen Nybegynder
26. november 2002 - 12:56 #5
Når du installere Icq igen kan du trykke existing user. Så skal du bare bruge icq nummeret. Det kan du også finde her http://web.icq.com/ så skal du bar kunne koden