Avatar billede johanna Nybegynder
24. november 2002 - 23:10 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Firewdall

Hej

Nogen der kan hjælpe med en URL til et sted hvor man kan downloade en firewall PÅ DANSK?
Avatar billede summer Mester
24. november 2002 - 23:16 #1
ZoneAlarm forklares her på dansk http://www.avirus.dk/fw/index.htm
En god Firewall.
Avatar billede johanna Nybegynder
24. november 2002 - 23:21 #2
Ja, den har vi haft, men den lavede kage i ALT..

Andre?

Men tak for dansk forklaring...
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. november 2002 - 23:25 #3
Prøv på www.sygate.com selvom jeg ikke er sikker på at den findes på dansk. Denne firewall er ret let at anvende og giver få problemer

Hvis du vil have en dansk firewall kan jeg varmt anbefale bitguard der er produceret af danske www.callisoft.dk og kan hentes på www.bitguard.com denne firewall anvender en spændende teknologi og giver rigtig god sikkerhed
Avatar billede johanna Nybegynder
24. november 2002 - 23:31 #4
Henter dansk forklaring på zonelab...

bitguard.com har en tom side.. øv..
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. november 2002 - 23:36 #5
Så kik her

http://www.callisoft.dk

Desværre er den ikke gratis, dog ret billig
Avatar billede perhaps Nybegynder
25. november 2002 - 07:51 #6
Nu har du jo valgt, men alle andre som vil vide mere om den danske kvalitetsfirewall bitguard kan se her: http://www.tryus.dk/start.asp
Bitguard må kvalitetsmæssigt IKKE sammenlignes med de gratis software firewalls som eks. Zonealarm og andre. Bitguard koster ca. 400,- kr. Pris og kvalitet passer sammen efter min mening.
Avatar billede mrbitguard Nybegynder
28. november 2002 - 20:48 #7
En firewall på dansk indskrænker jo mulighederne. Som nævnt i tidligere kommentarer, kan man få BitGuard på dansk, og den er også udviklet her i landet (Ude på Holmen i København). BitGuard er i stand til at skifte sprog "on the fly", og understøtter nu også norsk (Udover Dansk og engelsk). Foruden den rent sproglige understøttelse, kan man også få alle manualer samt supporten på dansk. BitGuard kan downloades i en 14 dages trialudgave fra www.tryus.dk
Avatar billede johanna Nybegynder
05. december 2002 - 00:57 #8
Hentede til sidst Zonealarm og synes det er noget møj. Så jeg har købt BitGuard og er ganske godt tilfreds.

Tak for svar og kommentarer.

Johanna
Avatar billede perhaps Nybegynder
05. december 2002 - 08:24 #9
Lige et godt råd. Hvis der popper nogle programmer/filer op som spørger om lov til at gå på nettet og du ikke kender så meget til den fil der popper op, så prøv at indtaste filnavnet på google. Som regel kommer der noget frem som du så kan foretage din vurdering ud fra. Ellers spørg på Eksperten. God fornøjelse med BitGuard.
Avatar billede robotten Praktikant
12. december 2002 - 11:24 #10
Johanna>> Gennemgå dine åbne spm., og få disse lukke. Fx her:
http://www.eksperten.dk/spm/214818

Dette er en advarsel.
Avatar billede johanna Nybegynder
27. december 2003 - 01:41 #11
Det indlæg du henviser til blev accepteret den 29. maj sidste år..
Avatar billede johanna Nybegynder
27. december 2003 - 01:49 #12
Tror jeg er nået igennem nu.. ellers sig til, oki!
Avatar billede robotten Praktikant
02. januar 2004 - 08:23 #13
Dejligt, at du gør noget ved det ;)