Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
23. november 2002 - 10:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Backbone-8876480.exe

Min Zonealarm spørger ved hver opstart om ovennævnte må fungere som en server - hidtil har jeg sagt nej, da jeg ikke ved, hvad den laver. Er der nogen, der ved, om den er 'uskyldig' og i givet fald, hvilket program den hører til? (Det ville være rart, hvis producenter ville skrive mere end en kryptisk kode, så man direkte kunne tage stilling...!).
Avatar billede oesten Nybegynder
23. november 2002 - 10:40 #1
Hvis det er backWEB du mener, så prøv at kigge her:

http://it-kriminalitet.dk/forum/viewmsg.asp?id=83255&ForumID=16
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
23. november 2002 - 10:44 #2
Selvfølgelig 'BACKWEB' - skrivefejl! Jeg har for nylig installeret et Logitech webkamera og og også et spyware detektionsprogram fra Lavasoft, så det er åbenbart en af disse!

Mange tak for svar - jeg åbner for BACKWEB!
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
19. december 2010 - 14:57 #3
oesten -> er i gang med at rydde op - vil du lægge et svar på denne gamle sag?
Avatar billede Kim Neesgaard Seniormester
04. august 2011 - 18:20 #4
Lukker grundet alder.