Avatar billede Slettet bruger
21. november 2002 - 13:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HTTP tasken

Hej!

jeg har nu siddet og ledt Lotus Administratoren igennem for at finde hvor jeg sætter http tasken til at starte automatisk op når jeg genstarter domino serveren og andet.

Nogle der kan hjælpe?

KHL
Avatar billede karstenv Nybegynder
21. november 2002 - 13:41 #1
Du sætter det ind i din Notes.ini fil sammen med de andre tasks som skal kører automatisk.
dette kan gøres på flere måder en af dem er direkter at skrive det ind, en anden er at bruge consol'en og skrive der:

set ServerTasks=ntask,Replica,Router,Update,Stats,AMgr,Adminp,Sched,Event,Router,AMgr,Http
dette sætter det også
MVH KarsteV
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2002 - 14:07 #2
Jeg takker!
Avatar billede karstenv Nybegynder
21. november 2002 - 14:31 #3
Tak Selv