Avatar billede hansjensen Nybegynder
20. november 2002 - 18:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

regedit Hvilken af værdierne er det ??

I W2k  er der i regedit denne nøgle :
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Desktop\Components\0\FriendlyName\Min aktuelle startside

Jeg er meget usikker på det er denne værdi der skal ændres i når jeg ønsker at fjerne og afmærke det kryds der er når man h.klikker på skrivebordet og tager egenskaber. Derefter fanebladet Web og afmærker "vis webindhold på active desktop" Derunder kan man så angive om man vil have sin aktuelle startside eller ej..

Hvor nøjagtig skal jeg i regedit gøre dette og hvilke værdier skal der angives.

Jeg har nu prøvet at kigge diverse tweakprogrammer igennem, men de indeholder ikke denne del..
Avatar billede hansjensen Nybegynder
20. november 2002 - 18:27 #1
Jeg fandt ud af det..

Jeg var ikke opmærksom på at jeg lige skulle logge af og på igen, for at ændringerne blev opdateret...
Det er værdien Flag der skal ændres..

Undskyld ulejligheden
Avatar billede peet-49 Novice
20. november 2002 - 18:28 #2
Husk at lukke.
Avatar billede hansjensen Nybegynder
20. november 2002 - 18:33 #3
hovsa.. godt du sagde det ..