Avatar billede ratzai Nybegynder
11. oktober 2000 - 21:01 Der er 29 kommentarer og
1 løsning

Logo

Hej jeg er lige blevet redaktør for et ungdomsblad som Danmarks Elev Organisation udgiver bladet hedder PUST og jeg skal have et logo til det hvis nogen kan lave et fedt logo giver jeg gerne 350 points for det
Avatar billede nomiz Nybegynder
11. oktober 2000 - 21:03 #1
Hvad skal der stå?
Avatar billede nomiz Nybegynder
11. oktober 2000 - 21:04 #2
Hvad farve baggrund?
Avatar billede ratzai Nybegynder
11. oktober 2000 - 21:04 #3
P.S. logoet skal indholde noget med et friskt pust (deraf navnet)
Avatar billede nomiz Nybegynder
11. oktober 2000 - 21:04 #4
Hvor stort?
Avatar billede nomiz Nybegynder
11. oktober 2000 - 21:04 #5
Hvornår er sidste frist?
Avatar billede ratzai Nybegynder
11. oktober 2000 - 21:07 #6
Der skal stå PUST baggrundsfarven? det ved jeg ikke kan du ikke prøve at lave en med baggrundsfarve som du synes er flot (Undtagen SORT)
Avatar billede nomiz Nybegynder
11. oktober 2000 - 21:08 #7
Skal der stå PUST?
Avatar billede nomiz Nybegynder
11. oktober 2000 - 21:08 #8
Eller Danmarks Elev Organisation?
Avatar billede nomiz Nybegynder
11. oktober 2000 - 21:09 #9
Nååå, PUST, altså...
(Nærlæste lige spm\'et)
Avatar billede nomiz Nybegynder
11. oktober 2000 - 21:09 #10
Jeg prøver at lave et....

øjeblik...
Avatar billede ratzai Nybegynder
11. oktober 2000 - 21:11 #11
25 Oktober ca. 2x12
Avatar billede nomiz Nybegynder
11. oktober 2000 - 21:12 #12
2X12?? Pixels?!

Jeg prøver at lave et til mandag (Har ikke tid nu)
Avatar billede zhatten Nybegynder
11. oktober 2000 - 21:35 #13
jeg lan lave et til imorgen med hvor stort skal det være hvis det skulle være 2x12 pixel er den fanme ikke stort men jeg kan prøve at lave nogen.

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
11. oktober 2000 - 22:00 #14
du bliver nød til at forklare hvad der skal være på fx. en vind det giver jo et pust.
og hvor stort skal det være ?

- Zhatten
Avatar billede tlauri Nybegynder
12. oktober 2000 - 10:42 #15
I stil med nogle af de kommentarer nomiz (ingen mis?) har påført:
Hvordan skal logoet se ud?
Avatar billede denboj Nybegynder
12. oktober 2000 - 14:40 #16
http://www.denboj.dk/xpt/pust.gif

jeg aner ikke hvor stor den skulle være - så jeg lavede den her
Avatar billede steffen Nybegynder
12. oktober 2000 - 14:50 #17
Altså det ligner da en fodgængerovergang .. og Pust er lige blevet kørt over .. *wink*
Avatar billede logout Nybegynder
12. oktober 2000 - 14:58 #18
Jeg laver et cool et i aften
Avatar billede denboj Nybegynder
12. oktober 2000 - 15:42 #19
stefen - yup - men jeg tænkte at hvis jeg smed et eller andet op så kunne det være at spørgeren kunne se at \"hov dimmensionerne passer ikke jeg må hellere lige uddybe\" jeg lavede det meget hurtigt
Avatar billede burgermann Nybegynder
12. oktober 2000 - 21:07 #20
Et logo??... et ungdomsblad skal ikke have et logo. Det skal bare have en speciel skrifttype... det er intet problem at lave selv!
Avatar billede prodic Mester
12. oktober 2000 - 21:14 #21
de skal da netop have et logo...især med det navn PUST. Det indbyder da til til et logo, og ikke en skrifttype.
Avatar billede ratzai Nybegynder
12. oktober 2000 - 22:19 #22
Det skal som zhatten siger være et eller andet med noget vind eller noget i den retning Denboj: Det skal være lidt større og længere og der skal være noget vind eller noget andet friskt
Avatar billede nomiz Nybegynder
12. oktober 2000 - 22:22 #23
Jeg kan lave et fedt logo. Kommer her:

[oo00oo-=PUST=-oo00oo]
Avatar billede denboj Nybegynder
13. oktober 2000 - 00:36 #24
det er en meget skæg kategori - der bliver diskuteret meget mere end der bliver lavet logoer *LOL*
Avatar billede ratzai Nybegynder
23. oktober 2000 - 16:32 #25
Er der ikke nogen der kan lave et logo snart???
Avatar billede logout Nybegynder
23. oktober 2000 - 17:12 #26
Jeg har lige banket det her sammen

http://www.whitehat.dk/softbox/sh/pust.jpg
Avatar billede burgermann Nybegynder
23. oktober 2000 - 21:50 #27
Ratzai, før at vi kan lave et logo til dig, kan du så ikke fortælle os hvilke farver du gerne vil bruge til den, grå-rød, blå-orange, blå-sort?

Det ville være lidt nemmere hvis vi kan fornemme hvad du gerne vil frem til, og hvilke visioner du har med bladet =)
Avatar billede burgermann Nybegynder
24. oktober 2000 - 01:22 #28
Ok... når man keder sig... så keder man sig... her er nogle logoer
http://www.the-bet.dk/pust/pust.html

Kig lidt på dem.... det skal ligesiges at dette jo kun er skitser... Ratzai... hvis du vælger et af dem så arbejder vi videre med farver og sådan :-)... nå... jeg vil videre!?.... til Mars måske.... nå ses
Avatar billede prodic Mester
01. januar 2001 - 17:24 #29
Ratzai : Såfremt du ikke forventer flere indslag eller brugbare forslag, så accepter enten dit eget svar eller accepeter en af de svar der er kommmet, så spørgsmålet kan blive lukket.
Avatar billede ratzai Nybegynder
04. februar 2001 - 17:57 #30
Okay