Avatar billede trismegistos Nybegynder
19. november 2002 - 17:21 Der er 11 kommentarer

Hvordan lukker man sin konto?

Jeg lukkede for snart et år siden min konto , troede jeg , ved at gå ind i kontoen og lukke den. Jeg har dog tilladt mig en sjælden gang at kigge forbi for lige at "scanne miljøet" og har da også et par gange prøvet at finde et svar på et problem i databasen , dog uden større held da det har været rimeligt specifikke problemer og ikke 100% relateret , sådan at forstå at jeg ikke har oprettet et spørgsmål siden jeg lukkede min konto i sin tid.
Derfor er det med stor forbavselse at jeg finder ud af at kontoen stadig er aktiv , hvis jeg indtaster min e-mail , hvilket egentligt er lidt foruroligende synes jeg.
Er det sådan at man ikke kan lukke sin konto hvis man engang har oprettet den og i givet tilfælde hvorfor?
MVH.
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
19. november 2002 - 17:23 #1
ellers prøv info@eksperten.dk
Avatar billede Slettet bruger
19. november 2002 - 17:24 #2
http://www.eksperten.dk/konto.phtml?option=1 står der luk konto, men den har du vel prøvet ?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. november 2002 - 17:25 #3
Prøv at logge ind, klikke på dit navn under "Dine data" i venstre side.

Her vælger du "Luk konto" -> Jeg ved godt at det sikkert er det du også gjorde før, men prøv at gøre det igen, da det lader til at den ikke fik fat på det første gang.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. november 2002 - 17:30 #4
Har du prøvet at skrive til info@eksperten.dk siden du bare afviser ?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. november 2002 - 17:32 #5
Hvis man klikker "Anmeld misbrug" vil admin så lukke kontoen når de ser at det er hvad trismegistos gerne vil ?
Avatar billede trismegistos Nybegynder
19. november 2002 - 17:33 #6
Nej jeg må indrømme at jeg var for hurtig der , jeg vil gerne opfordre startfirma til at lægge et svar igen da jeg afventer et svar fra info@exp.dk
Jeg beklager fejltagelsen
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. november 2002 - 17:36 #7
startfirma.dk: Så kan vi jo dele point, når jeg nu var så venlig at kommentere det?
Avatar billede cms Nybegynder
19. november 2002 - 20:19 #8
hmm.. er det ikke coutyme ikke at modtage points i "Om Eksperten"-kategorierne?
Avatar billede zliber Nybegynder
19. november 2002 - 22:47 #9
http://www.eksperten.dk/konto.phtml?option=7

Her har du mulighed for at lukke din konto... Prøv det!
Det har virket for min første konto.
Dette er så en ny konto jeg har oprettet fordi jeg "vendte tilbage" igen.
Håber det virker!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
20. november 2002 - 21:03 #10
trismegistos: Har du hørt fra admin ?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
20. november 2002 - 21:05 #11
cms: Det er faktisk også lidt snyd, for hvis der er nogen der svarer rigtig, så vil trismegistos jo lukke hans konto, og dermed kan han ikke give point.