Avatar billede benzon Praktikant
16. november 2002 - 01:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Firewall, hvor du kan tilføje ip Ranges, der er tilladt til en

Vilken Firewall supporter

At man Adder Ip Ranges, der er tilladt, at gå ind på eks. Port 27015 som er en CS Port Sure, men det er selve den metode jeg mangler en Firewall der kan bruge..

Altså taster jeg 80.62.0.0 til 80.86.255.255 ind i Programet tillader den alt mellem denne ip range at komme ind af den port og vis de så ikke er inden for den ip range kan de ergo ikke komme ind vilket prog supporter dette ?
Avatar billede chrisrj Forsker
16. november 2002 - 23:05 #1
Prøv Blackice: http://download.com.com/3000-2092-9496187.html?tag=lst-0-1
Den kan vist nok det du efterspørger....
Avatar billede benzon Praktikant
18. november 2002 - 11:08 #2
Tror sku ikke den gør kan ikke finde noget sted at intaste det jeg skal bruge :\
Avatar billede mrbitguard Nybegynder
20. november 2002 - 20:44 #3
Du kan prøve en ny og danskudviklet firewall kaldet BitGuard. Den kan rekvireres fra www.tryus.dk, og den er meget nem at sætte op med IP rangen 80.62.0.0 til 80.86.255.255. Den er 100% driverbaseret, og har en del spændende teknologi i sig. Dens portpolitik er ekstrem nem at administrere, og den har ligeledes muligheden for at backtrace porten til den originale .Exe fil, der lavede forbindelsen. BitGuard understøtter iøvrigt alle 255 grundprotokoller (HOPOPT, ICMP, IGMP, TCP,UDP, IP etc. bare for at nævne nogle), hvoraf de ca. 135 er defineret. Og kan konfigureres til at styre disse individuelt. Desuden har den en sniffercirkel, der grafisk kan vise alle IP-forbindelser til og fra computeren.
Avatar billede benzon Praktikant
16. december 2002 - 13:23 #4
Fandt en anden løsning