Avatar billede ide-fix Nybegynder
15. november 2002 - 18:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Netværk sammen med weebspeed

Hej

Jeg vil gerne hører om der er nogle der ude som har 2 computer koblet på deres weebspeed modem ( FRA TDC ). Hvis og så frem kan man slukke for den ene så den anden stadigvæk er på og omvendt.
Da jeg har hørt fra TDC at det kun er muligt at havde flerer computer på hvis man har en som heletiden kører som master, og det var ikke lige min ide, for jeg ville gerne at jeg kunne tænden den computer jeg nu vil bruge.

Med venlig hilsen

Ide-fix

P.s. hvis der skulle værre nogle som har en løsning som er billigt så kom endelig frem. ;o)
Avatar billede mulan Nybegynder
15. november 2002 - 18:20 #1
Du kan bestille en ekstra ip adresse hos tdc og købe en billig hub/switch til et par hundrede kroner. Det er den billigste metode. Alternativt skal du ha' en router, og så kan du ha' lige så mange pc'ere som du har ledige porte i din switch. Spør bare, vhis du har brug for flere detaljer.
Avatar billede ide-fix Nybegynder
15. november 2002 - 18:26 #2
He der er sku sket meget siden jeg tjekket deres hjemmeside.
Det er jo nu muligt at få fast ip nice nok. Hvad med at de sender nogle nyheder engang imellem.

Thx for hjælpen

Ide-FIx