Avatar billede as71 Nybegynder
12. november 2002 - 22:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dreamweaver 4

Hej

Jeg har 2 frames
I den ene er der 4 knapper (img)
de skifter indholdet i den anden frame.
kan godt lave et swap imag (på roll over), men hvis jeg gerne vil have at knappen beholder rollover farven mens man er på siden indtil man trykker på en ny knap
hvordan gør jeg det?
Avatar billede henni80 Nybegynder
12. november 2002 - 22:54 #1
eks. hvis alle dine knapper er grønne
kan du så ikke bare lade den enkelte knap være eksmpelvis rød på den tilhørende underside.
Sådan at alle er grønne på nær den der hører til netop denne side.

Håber du forstår hvad jeg mener...
Avatar billede henni80 Nybegynder
12. november 2002 - 22:55 #2
nåå nej undskyld du arbejder jo i frames
Avatar billede cygnet Praktikant
12. november 2002 - 22:55 #3
Du sætte en SwapImage på hvert billede - der udover at ændre den valgte knap også ændre de tre andre knappe den udgave af billedet der skal vises.

Og så fjerne du også SwapImage Restore fra dine billeder

/cygnet