Avatar billede tarkun Nybegynder
12. november 2002 - 13:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

DOS mixer???

Jeg installerede for nylig carmageddon igen - men der var ingen CD musik! Så læste jeg et sted, at hvis man ikke hørte musik skulle man skrue op for CD lydstyrken i DOS moxeren. Men... hvad fanden er en DOS mixer?

Mit lydkort hedder noget med onboard AC´97, hvis det kan hjælpe.
Avatar billede mjohansen Nybegynder
12. november 2002 - 14:04 #1
Hmmm. Du kører jo nok Windows og ikke DOS. Hvis du dobbeltklikker på den lille højtaler nede ved uret, så får du mixeren frem!
Avatar billede tarkun Nybegynder
12. november 2002 - 16:43 #2
TSK.. det ved jeg godt. Men det er windows-mixeren. Det er IKKE det samme som dos-mixeren. Spillet kører jo i dos, så de ændringer du foretager i windows har ingen effekt på spillet. Det jeg skal have gjort er at skrue op for CD-lyden i DOS. Hvordan gør jeg det?