Avatar billede sirlundgaard Nybegynder
10. november 2002 - 13:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort - nu med ekstra lyd!

Jeg har lidt af et problem. Jeg har bygget mig en pc'er som er nogenlunde støjsvag, men så sidder der så en satan til et grafikkort (Palit Microsystems Daytona GeForce4 Ti 4200 128 mb) og ødelægger det hele... Det lyder som en hel lufthavn! Er det muligt at skifte køleren ud på et grafikkort, og i tilfældet af at man kan, er der så noget på markedet der kan anbefales?

Sirlundgaard
Avatar billede sirlundgaard Nybegynder
10. november 2002 - 13:49 #1
Jeg tror jeg har findet noget selv...(Zalman VGA Heatpipe ZM80-HP 269,-) Men hvad syntes eksperterne?
Avatar billede tlunde Nybegynder
10. november 2002 - 13:51 #2
Hvor har du fundet det henne?? Vil gerne lige se det/læse om det..
Avatar billede sirlundgaard Nybegynder
10. november 2002 - 13:54 #3
Avatar billede tlunde Nybegynder
10. november 2002 - 13:59 #4
ahh...denne...Det er noget af det bedste du kan få til køling af dit grafikkort, da der ikke er nogle blæsere på, men at det hele faktisk er en stor køleprofil, og den larmer ikke det mindste...

Den eneste ulempe der er ved dette kort, er at den optager en PCI SLOT på dit bundkort. Du kna ikke bruge den SLOT der er lige under grafikkortet, da kølerprofilen fylder så meget.

Men som sagt, så er dette den optimale måde at køle dit grafikkort på!

Håber dette var svar nok for dig :)

\Thomas Lunde
Avatar billede sirlundgaard Nybegynder
10. november 2002 - 14:00 #5
Du er en guttermand!