Avatar billede gerri Nybegynder
09. november 2002 - 19:46 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Layer der ikke forsvinder

Hej...

På siden her har jeg brugt layers:
http://www.all-market.com/team.htm

Jeg har fået nogle tilbagemeldinger på at teksten (layeret i midten) ikke forsvinder når der klikkes på navnene i siden (som aktivere de andre lavers)
Dette betyder at der er 2 layers aktive på samme tid og teksten står oven i hinanden!!

Jeg ved ikke om det er fordi jeg har lavet det forkert eller hvad der er galt!!??

Pelkjear>> du nævnte noget om browser versioner - kan det have noget med det at gøre!

I denne streg er beskrevet hvordan det er lavet:
http://www.eksperten.dk/spm/278706

På forhånd tak for hjælpen!!

:)
Avatar billede gerri Nybegynder
10. november 2002 - 14:45 #1
Er der virkelig ikke nogle der kan hjælpe mig????

:(
Avatar billede gerri Nybegynder
11. november 2002 - 11:27 #2
Ok...nu forekom problemet også på min computer, så jeg tror næsten ikke det kan have noget med browser version at gøre da jeg køre med I.E 6

Med risiko for at lyde ynkelig: HJÆÆÆÆÆLP!!!!

Jeg har sat layers til at være synligt <on Load> på en "usynlig" pixel. Det ligger i samme index som de andre layers, så skulle det ikke forsvinde når et af disse aktiveres??????????
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
12. november 2002 - 15:42 #3
Well jeg kan ikke se problemet i nogle af mine browsere. Hvornår opstår det - du siger du bruger IE6. Hvad klikker du på for at det sker?
Avatar billede gerri Nybegynder
12. november 2002 - 16:07 #4
Jeg klikker bare på et af navnene i siden - men som sagt så sker det ikke hver gang, hvilket for mig gør det til et uforståeligt problem!!

Jeg prøvede tidligere idag og fejlen opstod igen, men da jeg klikkede på "refresh" var fejlen væk. Altså virker det som om det er noget der sker når siden loader...? I don't know!!

Har jeg lavet det rigtigt m. <on load> ...jeg var ikke sikker på at det var den rigtig (eller letteste) måde at lave det på - kan det være i forbindelse med det???
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
12. november 2002 - 16:12 #5
Nej det har du ikke lavet rigtigt.

En onload skal *altid* sidde på body tagget.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
12. november 2002 - 16:14 #6
<body bgcolor="#FFFFFF" leftmargin="0" topmargin="0" marginwidth="0" marginheight="0" onload="P7_autoLayers(0,'forside')">

Hvad du ellers har af onloads rundt omkring skal du fjerne.
Avatar billede gerri Nybegynder
12. november 2002 - 16:21 #7
Ok...mange tak!! Det vil forhåbentlig løse problemet...tror du ikke?

Laver du lige et svar?
Avatar billede gerri Nybegynder
18. november 2002 - 10:45 #8
Pelkjear...Vil du ikke have dine point??
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
18. november 2002 - 13:10 #9
ikke 150 for så lidt :) Du kan gi' mig 15 og ta' resten selv.
Avatar billede gerri Nybegynder
20. november 2002 - 11:00 #10
Nååå jeg synes du ikke det var så lidt - det var jo et stort problem for mig!!!

Anyway...jeg er sikker på at du har hjulpet mig tilstrækkelig mere end du har fået points for igennem tiden på eksperten, så du får dem alle :)