Avatar billede icebone Nybegynder
08. november 2002 - 20:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Counter Strike > AdminMod?

Hej Eksperter
Har lige et spørgsmål til AdminMod, jeg har installeret det og det hele. jeg skal lave en "user" som der har Admin Acces, jeg skal indsætte navn:pass:acces_level i User.ini (intet problem) saa staar der jeg skal indsætte noget i filen "adminpass.cfg" men kan ikke finde den?!
skal jeg selv oprette den eller?
Avatar billede arkham Nybegynder
08. november 2002 - 20:06 #1
adminpass.cfg er den fil der ska lægges på den bruger der ska være admin.. den ku faktisk hede hvilket som helst navn.. da den bare ska eksekveres fra clienten...
Avatar billede arkham Nybegynder
08. november 2002 - 20:10 #2
den guide der følger med til adminmod som help fil.. er MEGET skummel.. der er laver mange andre guides på nettet der for din cs server til at fungerer meget bedre.. det fandt jeg isæt ud af.. efter at have siddet med den help fil i 1 uge.. så blev jeg gnaven og begyndte at lede! :D.. Men håber sku du får den op og kører.. så må du lige gi IP´en herinde..
Avatar billede predator_ Nybegynder
08. november 2002 - 20:26 #3
har nu aldrig haft nogen problemer med adminmod guiden, og synes det er perfekt.

Som akrham siger skal filen bare køres fra klienten, så du kan afair bruge autoexec.cfg til formålet
Avatar billede arkham Nybegynder
08. november 2002 - 20:45 #4
så fortjener jeg vel de point?.. hmm
Avatar billede pede123 Nybegynder
03. maj 2004 - 15:06 #5
min admin mod siger that name is reserved on this server...
hvorfor og hvad skal jeg gøre