Avatar billede z-i-g-m-a Nybegynder
07. november 2002 - 21:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

hardisk problem... haster!

jeg har et problem med min nye hardisk...
når jeg vil installere windows siger den at jeg skal lave en partition.... når jeg så har gjordt det siger den at der ikke er nok plads på hdisken......

hvad kan jeg gøre???
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
07. november 2002 - 21:38 #1
du skal gøre det ordenteligt
Avatar billede schnitz_dk Nybegynder
07. november 2002 - 21:38 #2
kør fdisk slet alle partition*er.. og lav evt 1 eller 2 nye, hvor du deler hd'en 50/50 du har nok kommet til at lave en partition på 1 mb eller noget fordi der er gået kage i det.. men kør Fdisk
Avatar billede danielg Nybegynder
07. november 2002 - 21:39 #3
tjek jumper,, du skal bruge fdisk, slet den gamle partition og opret en ny !!!
Avatar billede z-i-g-m-a Nybegynder
07. november 2002 - 21:42 #4
hvordan vælger jeg hvordan jeg jeg vil dele hd'en???
Avatar billede gudmundp Praktikant
07. november 2002 - 21:50 #5
Prøv at formatere harddisken
Avatar billede gudmundp Praktikant
07. november 2002 - 21:53 #6
der er ikke plads på harddisken før du har formateret den
Avatar billede danielg Nybegynder
07. november 2002 - 21:54 #7
du skal oprette en primær, derefter spørger den hvor stor den skal være, så skrive du det antal gb du vil have som primær,, bagefter skal du oprette et udvidet drev med resten af harddisken+ du skal oprette et logisk drev
Avatar billede polle_vendsyssel Nybegynder
07. november 2002 - 22:58 #8
Kører du windows 2000 eller xp?

Hvis ja, så skal du IKKE bruge FDISK!!!

Men tag et kig på www.peder.lir.dk under FAQ og MIN HARDDISK VIRKER IKKE
Avatar billede z-i-g-m-a Nybegynder
03. marts 2004 - 22:08 #9
svar