Avatar billede sbay Nybegynder
06. november 2002 - 15:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Action i et view

Hej

Jeg har brug for en funktion til følgende:

1) Når jeg har markeret x-antal docs, vil jeg trykke på en knap(action) (OK - det virker jo ;-) )
2) Denne action skal så åbne det første markerede dokument
  (@Command( [OpenDocument] ; "0" ; "" ; "" : "")  OK)

Det svære...
3) På det aktive doc1 skal der udføres en action som ligger på en subform til dette doc!?
4)  Herefter skal der køres et script på det nye dokument2 der nu er oprettet!?
5) så skal begge docs lukkes og punkt 3-5 foretages for resten af de markerede docs

Hjælp udbedes - meget!

Flere point hvis der kommer et guldsvar!
Avatar billede cdelicht Nybegynder
06. november 2002 - 16:03 #1
ad 3) det lyder som en manuel handling, så du klikker vel bare på knappen...
ad 4) dette script ligger du i knappen under 3
ad 5) Dette ligger du også i knappen under 3

Jeg håber ikke jeg har misforstået problemstillngen, ellers vend tilbage!
Avatar billede sbay Nybegynder
06. november 2002 - 16:15 #2
problemet er at det ikke skal være en manuel handling! Jeg vil bare vælge docs i et view - og så trykke på en knap, hvorefter 2-4 udføres...

Problemet er at jeg skal have dokumentet i editmode for at kunne kopiere indholdet til clipboard!
Avatar billede sbay Nybegynder
06. november 2002 - 19:05 #3
Problem:
Body = doc.GetFormattedText("MinorChapterBody")
kan ikke puttes i worddoc.FormFields(5).result = Body , da body jo er et RTF felt!

Derfor er jeg nødt smide det omkring clipboard'et
Avatar billede sbay Nybegynder
28. maj 2003 - 10:12 #4
hmmmm - lukker