Avatar billede as71 Nybegynder
05. november 2002 - 12:54 Der er 2 kommentarer

PHP for design

Hej allesammen!
Jeg har i de sidste par år arbejdet med web design, jeg har nu skiftet brance og har lavet en hjemmeside der fortæller om mig og om de webløsninger jeg har lavet.
Jeg ville meget gerne have muglighed for at kunne opdatere min hjemmeside fra en browser da jeg rejser meget. Så jeg magler en der kan PHP og har lyst til at hjælpe. Så kan jeg måske hjælpe dig med design af din hjemmeside, visitkort mm....
Jeg løser stadig nogle opgaver for gamle kunder, og har derfor også nogle gange brug for betalt hjælp, dette er dog ikke noget der sker hele tiden.

Har du lyst til at snakke send da en mail til as71@privat.dk

Anders
Avatar billede hrboom Nybegynder
05. november 2002 - 13:44 #1
Kan du ikke bare upload'e via FTP ?

Fx.. igennem din browser ?
Avatar billede hrboom Nybegynder
05. november 2002 - 13:46 #2
evt.. kig på

http://www.hotscripts.com/search/?query=upload&category=PHP

og se om du kan finde noget du kan bruge...