Avatar billede cybles Nybegynder
31. oktober 2002 - 13:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Memory dump på en mailboks....

Jeg har denne bruger som får et dump når vedkommende forsøger at gå i mailboksen, jeg har haft lukket  mine servere ned, genstartet serverne, genstartet klienten og stadigvæk får jeg samme fejl ? en der har et godt hint ?
Avatar billede karstenv Nybegynder
31. oktober 2002 - 14:15 #1
Har du prøvet at erstatte design på mailboxen? og prøvet at køre en Compact på den? og/eller en fixup, hvis ikke det hjælper har jeg altid kunnet hjælpe ved at første at lave en lokal replika, derfefter slettet den gl. og så lavet ny replika ud fra den lokale.

MVH KarstenV
Avatar billede cybles Nybegynder
31. oktober 2002 - 14:17 #2
Jeg kan jo slet ikke komme ind på den :-(
Avatar billede karstenv Nybegynder
31. oktober 2002 - 14:29 #3
Du skal ikke ind i den for at lve noget af dette det gøres ved hjælp af den Administartor klient R5
Avatar billede noteshotline Nybegynder
01. november 2002 - 11:48 #4
Du kan erstatte designet fra din Domino server - denne metode skal også benyttes, når man opgraderer fra 4.6 tiil 5.0 eller videre - den erstatter designet bedre ena alle andre metodet.

På server konsollen skriver du:

Load convert mail\<your mailfile folder and filename>.nsf * mail50.ntf

* betyder at du erstatter et vilkårligt design og mail50.ntf er det nye design.

/Hans Holt
Avatar billede cybles Nybegynder
17. juli 2005 - 19:23 #5
Benyttede mig af Karstens model. Tak for hjælpen.