Avatar billede ichtysdk Nybegynder
31. oktober 2002 - 11:47 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af design

Jeg har siddet ok hygget mig med at lave et nyt design til min side, og jeg vil derfor høre hvad I synes om det. Bemærk at menu-henvisningerne ikke virker, da det siden bare er uploadet for at høre jeres mening.

Mvh. Anders Jacobsen
Avatar billede vardepigen Praktikant
31. oktober 2002 - 11:48 #1
måske et link ville hjælpe...*S*
Avatar billede cob Nybegynder
31. oktober 2002 - 11:48 #2
flot
Avatar billede ichtysdk Nybegynder
31. oktober 2002 - 11:49 #3
Ups... glemte lige linket - www.hs235.dk/~ichtysdk/index.html
Avatar billede mcpoppe Nybegynder
31. oktober 2002 - 11:49 #4
lol
Avatar billede vardepigen Praktikant
31. oktober 2002 - 11:51 #5
jeg synes at det ligner to "billeder" der er lagt oveni hinanden på grund af pladsmangel....

farverne er pæne....
Avatar billede mcpoppe Nybegynder
31. oktober 2002 - 11:51 #6
den er da meget enkelt og simpel det kan jeg lide, men den grøne farve syntes jeg ikke passer, men det er bare min mening
Avatar billede idm Nybegynder
31. oktober 2002 - 11:51 #7
Det kan gøres bedere
Avatar billede mcpoppe Nybegynder
31. oktober 2002 - 11:52 #8
ja vardepigen har ret det mangler noget imellem den grønne farve og billedet
Avatar billede mcpoppe Nybegynder
31. oktober 2002 - 11:52 #9
selfølgelig kan det gøres bedre, det kan alt. men kan godt lide at det er så simpelt som det er
Avatar billede staz Nybegynder
31. oktober 2002 - 11:54 #10
Meget meget tradionelt... og kedeligt efter min mening. Når jeg kommer ind på siden er jeg faktisk meget i tvivl omkring hvad sitet er der for.. en linkportal, en personlig side, et chat sted??? How knows.

---- Staz ----
Avatar billede vardepigen Praktikant
31. oktober 2002 - 11:54 #11
jeg synes også godt om det "simple"

net-base>>> ja selvfølgelig, det er jo derfor man beder om en vurdering....
Avatar billede mcpoppe Nybegynder
31. oktober 2002 - 11:55 #12
ja jeg er også lidt interreseret i hvad stedet skal bruges til.
Avatar billede johnny_michaelsen Nybegynder
31. oktober 2002 - 11:56 #13
Hmm... Menuen skal nok ikke centreres ( måske med lige højremargen? ), og den grønne farve er lidt malplaceret sammen med din header! Jeg fik ikke nogle af dine links til at virke??? Bortset fra det, enkelt og lidt stilet design...
Avatar billede mcpoppe Nybegynder
31. oktober 2002 - 11:57 #14
johny> han skriver at menuen ikke virker
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
31. oktober 2002 - 12:03 #15
jeg kan godt lide at siden er meget simpel, og den forklaring du giver på forsiden giver et godt indtryk af indholdet på siden.

Som du skriver så virker dine links ikke, jeg kunne nu godt have tænkt mig at se nogle af undersiderne, da de er med til at give et indtryk af designet.

Men grundlæggende et flot, enkelt og stilfuldt design, som måske godt måtte være lidt større.
Avatar billede stroehm Nybegynder
31. oktober 2002 - 12:07 #16
Jeg kan godt lide den - og syntes at den skiller sig godt ud fra de her standard layout's som ses for ofte. Ikke at den er banebrydende men du gør det pænt og bevist!
Farver er en smags sag - men jeg er sikker på at du kan finde noget som du selv syntes er mere "rigtigt" - ikke at farverne er forkerte - men der kan arbejdes med dem! Ligeledes kan der med billedet arbejdes en del - men er det overhovedet nødvendigt(?)

Jeg giver den en karakter højere end det jeg normalt ser her på eksperten!

Godt gået!
;)
Avatar billede stroehm Nybegynder
31. oktober 2002 - 12:09 #17
Prøv at "sample"/finde farven på "sandet" i midten - "den lyse trekant" og brug denne som baggrundsfarve på indholdet - det kan måske se se fedt ud!
Avatar billede mailand Nybegynder
31. oktober 2002 - 12:17 #18
det er meget 'firkantet'
lidt grafisk opløsning af det lidt firkantede look, og en farve, der matchede billedet, ville være cool.

- but hey, i normally do weird graphics!

#Mailand
http://mdk.dk
Avatar billede ichtysdk Nybegynder
31. oktober 2002 - 12:48 #19
Jeg har prøvet at adskille billedet lidt fra det nederste af siden...

Resultatet kan ses på www.hs235.dk/~ichtysdk/index2.html

Bemærk: menuen dur stadig ikke ;)

Mvh. Anders Jacobsen
Avatar billede mailand Nybegynder
31. oktober 2002 - 12:58 #20
bedre.

prøv at eksperimentere med en anden farve end grøn, så tror jeg, det vil blive rigtig godt - evt. en 'sandfarve', som en anden også foreslog.

#Mailand
Avatar billede roedz Nybegynder
31. oktober 2002 - 14:07 #21
har du rettigheder til billedet, for det ligner virkelige meget det der følger Photoshop ??
Avatar billede ichtysdk Nybegynder
31. oktober 2002 - 16:26 #22
Jeg har i hvert fald ikke taget billedet fra photoshop! Jeg vil dog lige lave yderlige undersøgelser, efter din påmindelse. Jeg må ærlig talt sige at jeg ikke har skænket det en tanke. Tak for det roedz...
Avatar billede mailand Nybegynder
31. oktober 2002 - 16:43 #23
ellers må du selv igang med kameraet... et godt skørt billede - fx. af mors kødgryde - er altid et godt udgangspunkt... tryl lidt frem og tilbage i photoshop, og du har et mesterligt udgangspunkt. javel ja. :o)
Avatar billede ichtysdk Nybegynder
31. oktober 2002 - 20:21 #24
Nu har jeg lavet nogle forskellige sider, hvor der er små ændringer mht. linierne... Kom med din mening ang. det layout du synes bedst om.

Se dem her:

1. www.hs235.dk/~ichtysdk/index.html
2. www.hs235.dk/~ichtysdk/index2.html
3. www.hs235.dk/~ichtysdk/index3.html
4. www.hs235.dk/~ichtysdk/index4.html
5. www.hs235.dk/~ichtysdk/index5.html

Mvh. Anders Jacobsen
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
31. oktober 2002 - 20:33 #25
Synes ikke der er så meget forskel. Men jeg vil sige index5
Avatar billede vardepigen Praktikant
02. november 2002 - 07:30 #26
Da jeg synes det virker underligt og lidt "urimeligt" at det er een person der får ALLE point....har jeg "anmeldt" dette....
Avatar billede ichtysdk Nybegynder
02. november 2002 - 10:55 #27
Undskyld... men jeg er ret ny herinde, så jeg vidste ikke at man kunne give point til flere brugere... Hvordan gør man det?

Undskyld til alle dem der føler sig snydt...