Avatar billede e-doux Nybegynder
31. oktober 2002 - 08:38 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Levnedsmiddelkontrol krav

Hvilke krav stiller levnedsmiddelkontrollen når man vil åben en café?
Avatar billede soreno Praktikant
31. oktober 2002 - 08:42 #1
ring dog til dem og spørg - så slipper du for 10 nørder der antager en masse mystiske ting der sikkert ikke passer.
Avatar billede e-doux Nybegynder
31. oktober 2002 - 08:48 #2
Det er bare noget handelsskole halløj
Avatar billede robotten Praktikant
31. oktober 2002 - 08:56 #3
Siden du spørger på sådan en nørd side her, så _skal_ Cola'en være kold, ellers kommer kontrollen efter dig ;)
Avatar billede idm Nybegynder
31. oktober 2002 - 08:59 #4
Og... det er ikke forbudt at ringe og høre om det... Hvis man vil have en restaurant er det vigtigt at vide ved kravene er... derfor ringer du bare og hører dem ad...
Avatar billede robotten Praktikant
11. november 2002 - 11:04 #5
Hmmm... sker her mere?
Avatar billede robotten Praktikant
20. november 2002 - 12:17 #6
Lukker du her, samt alle de andre ældre spm. du har dig?
(se det som an advarsel!)
Avatar billede e-doux Nybegynder
20. november 2002 - 18:31 #7
Okay, hvordan lukker jeg et spørgsmål?
Avatar billede robotten Praktikant
21. november 2002 - 08:49 #8
I dette tilfælde, hvor ingen har ligget et svar, må du selv ligge et savr og acceptere dette.

Havde andre ligget et svar, og det har været med til at hjælpe dig, kunne du acceptere deres svar. Evt. gå under avanceret (der fremkommer når flere har svaret), og uddele point.

Nu prøver jeg at ligge dette som et svar, så vil du kunne se, at du får muligheden for at acceptere dette her svar. Det skal du så ikke, men som skrevet selv ligge et svar. Skriv noget tilfældigt, og post det som et svar.
Avatar billede robotten Praktikant
02. december 2002 - 13:21 #9
?
Avatar billede e-doux Nybegynder
02. december 2002 - 17:17 #10
Okay, jeg lukker nu
Avatar billede robotten Praktikant
02. december 2002 - 18:09 #11
Fint. Men sus lige igennem den million andre åbne spm. du har dig, og få disse lukket. Du kan ikke rigtigt være det bekendt!