Avatar billede arnepedersen Forsker
29. oktober 2002 - 00:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Brænde digitale billeder til afspildning på DVD (VCD)

Jeg har et ønske om at kunne lave en CD hvor jeg kan lægge flere mapper på. Når jeg så åbner menuen på min DVD, vil jeg kunne vælge hvilken mappe jeg vil afspille. Det har jeg hørt at man kan i NERO version 5.5.9.14 som jeg har.
Jeg har forsøgt flere gange , men hver gang jeg forsøger at lægge mine filer over i vinduet får jeg følgende advarsel:
Det maksimale antal indtastninger i lydkompileringen er 99!
Ligegyldigt om jeg starter i Express eller direkte i NERO får jeg denne besked.
Hvad gør jeg galt????
Jeg har Win XP.
Avatar billede halifax Nybegynder
29. oktober 2002 - 02:48 #1
Nu nævner du godt nok Nero, som jeg ikke lige kan hjælpe med. I stedet vil jeg henvise til en artikel "Fotoalbum på cd" Fra PC World som måske kan inspirere på anden vis
http://www.pcworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=3678&SegmentID=13197
Avatar billede soenderm Nybegynder
29. oktober 2002 - 08:40 #2
Det er fordi du skal vælge VCD eller bedre SVCD. Det du har valgt er Audio.
  :o)  Der kan du også lave menuen om evt med eget logo/grafik.
Avatar billede arnepedersen Forsker
29. oktober 2002 - 10:08 #3
Til halifax. Jeg har hentet dette program, men jeg kan ikke lave menuer.

Til soenderm. Jo jeg bruger kun VCD eller SVCD. Men jeg får kun lov til - som jeg skiver - at oprette 99 billeder.
Avatar billede soenderm Nybegynder
29. oktober 2002 - 10:19 #4
Er du sikker på at du vælger rigtig. Jeg har lige prøvet, med 120 jpg filer ude problemer. Jeg bruge 5.5.9.9 men når jeg kommer hjem igen skal jeg lige prøve med 5.5.9.14 men jeg mener ikke jeg har haft problem med den heller. (den ligger på en anden maskine, og jeg er nød til at løbe nu)
Avatar billede soenderm Nybegynder
30. oktober 2002 - 11:20 #5
Nu har jeg prøvet med 5.5.9.14 og der er der godt nok en fejl.... så afinstaller og installere feks 5.5.9.9.
Avatar billede arnepedersen Forsker
30. oktober 2002 - 12:05 #6
Jeghar været inde på hjemmesiden. Der kan jeg ikke finde denne opgradering. Nu er jeg gået tilbage til min egen version 5.5.5.8. Der mangler jeg bare Express, og det er ærgeligt.
Avatar billede arnepedersen Forsker
20. oktober 2003 - 10:26 #7
Lukker