Avatar billede hnto Nybegynder
28. oktober 2002 - 16:06 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

ICQ

Gi' en beskrivelse af hvad ICQ står for og hvad det kan
Avatar billede werd Nybegynder
28. oktober 2002 - 16:09 #1
ICQ = I Seek you

det er et chatprogram hvor du kan chatte/snakke med folk fra hele verden... man har en kontaktliste med de personer man snakker med!

Udover det kan man sende filer til hinanden, snakke i mikrofon med hinanden...
Avatar billede ztyxx Nybegynder
28. oktober 2002 - 16:10 #2
det står for I seek You, det er udtalen af I C Q på engelsk, og det er en slags chatprogram, www.icq.com
Avatar billede hahaha Nybegynder
28. oktober 2002 - 16:14 #3
og du kan downloade til Hvorfor en Pc. D skulle være og logge på, og hele din kontakt liste kommer online!! Jeg synes selv at Icq et et godt program ( Og der er mange der bruger det ) Hvis du vil have den NYE beta ka du hente den her: http://download.com.com/3000-2150-10155605.html?part=52214&subj=dlpage&tag=button Men hvis du bare vil ha den "Normale-Gamle" ice kan du hente den her! http://download.com.com/3000-2150-10004040.html?part=icq&subj=dlpage&tag=button

Mvh Jimmy Jensen
Avatar billede werd Nybegynder
28. oktober 2002 - 16:14 #4
se et screenshot her: www.asdev.dk/1/icq.jpg
Avatar billede hahaha Nybegynder
28. oktober 2002 - 16:15 #5
upz der er lidt fejl i kan jeg se !! Retter lige!
Avatar billede hahaha Nybegynder
28. oktober 2002 - 16:16 #6
Og du kan downloade ICQ til Hvorfor en Pc. når du  logger på, vises  hele din kontaktliste!! Jeg synes selv at Icq et et godt program ( Og der er mange der bruger det ) Hvis du vil have den NYE beta ka du hente den her: http://download.com.com/3000-2150-10155605.html?part=52214&subj=dlpage&tag=button Men hvis du bare vil ha den "Normale-Gamle" ice kan du hente den her! http://download.com.com/3000-2150-10004040.html?part=icq&subj=dlpage&tag=button

Mvh Jimmy Jensen
Avatar billede ztyxx Nybegynder
28. oktober 2002 - 16:29 #7
takker for point :-)
Avatar billede hahaha Nybegynder
28. oktober 2002 - 16:48 #8
Tak for point :)
Avatar billede hermandsen Juniormester
01. november 2002 - 23:45 #9
Til jer der tror at der kun findes et rigtigt program til ICQ så tager i meget fejl... Den "rigtige" ICQ som Mirabilis står for er fyldt med en masse møj som gør den ressourcekrævende, langsom og alt i alt, et halvdårligt chat-program...

Hvis i tør, så læg jer ud med Miranda ICQ i stedet... Den er OpenSource, der kan tilføjes plugins, og den bruger meget få ressourcer! Samtidig understøtter den også MSN!

http://miranda-icq.sourceforge.net/
Og hop ind under Installer-O-Matic, for at lave en setup til setup'en! ;)

Nu er der nok nogen der siger Trillian, men snakker vi om systemressourcer, så vinder Miranda altså (igen)...

Prøv den! Den er faktisk ikke så ringe, og så er den også en del mere nørdet end alm. ICQ! ;)