Avatar billede wip13 Nybegynder
22. juli 1999 - 20:16 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

ADMIN>>annulering af spørgsmål??

Hej Admin
Hvis man nu har et spørgsmål som ikke er blevet besvaret (altså noget man kan bruge) er det så muligt, eller blivet det, at slette spørgsmålet så man kan få sin point igen?
Eller er de bare tabt for evigt??
Avatar billede Dan Nim Seniormester
22. juli 1999 - 20:25 #1
Det har været oppe før, og admin sagde at det nok skulle komme.

Men jeg synes nu godt nok at han er lidt sløv !
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. juli 1999 - 20:27 #2
jeg er bange for at folk vil bruge det til at få deres point igen, når de har fået et svar... men det bliver selvfølgelig opdaget!
Avatar billede admin Novice
22. juli 1999 - 20:32 #3
Ja, rigtigt, det kommer :)
Avatar billede wip13 Nybegynder
22. juli 1999 - 20:34 #4
fint nok
Avatar billede jumper Nybegynder
23. juli 1999 - 00:53 #5
admin, hvad med at lave det så man kun kan annullere sine spørgsmål når svaret ikke er accepteret?

Så slipper man for at folk annullerer spørgsmål, blot for at få point igen ;)

/Thor
Avatar billede cyberesben Nybegynder
23. juli 1999 - 00:59 #6
jumper>> du har ikke ret... jeg gider ikke at forklare det her men det har du ikke *G*
Avatar billede Dan Nim Seniormester
23. juli 1999 - 09:53 #7
Det skal være sådan at man kun man annuller hvis der hverken er blevet svaret eller kommenter på ens spm.
Avatar billede wip13 Nybegynder
23. juli 1999 - 17:21 #8
Jamen hvad så hvis der kun er kommet et hav af kommentarer som man overhovedet ikke kan bruge til noget??
Avatar billede Dan Nim Seniormester
23. juli 1999 - 19:02 #9
wip13. Det kan du have ret i.

Men så har folk i det mindste PRØVET !.
Avatar billede wip13 Nybegynder
23. juli 1999 - 19:07 #10
jaja, MEN, Det var jo for at pointene ikke bare skulle stå og være spildt at jeg foreslog det!
Avatar billede Dan Nim Seniormester
23. juli 1999 - 19:09 #11
Det er jeg klar over.

Men tænkte lidt på det.

Hvis vi tager din måde.
Så folk de opretter spm. og få en massse kommentar, og får det til at virke. Men folk svare ikke.

Så annuler personen bare spm.'et og får sine point igen. + at han lige har fået hjælp.
Avatar billede wip13 Nybegynder
23. juli 1999 - 19:12 #12
jaja, men vedkomne kan også lave det nummer nu (næsten) han kan jo bare lade være med at acceptere!
Avatar billede wip13 Nybegynder
23. juli 1999 - 19:14 #13
Så skulle det være noget med at hvis vi andre ikke syntes grunden hvormed han annulerede sit spørgsmål er god nok, så burde vi kunne melde ham, eller et eller andet
Avatar billede Dan Nim Seniormester
23. juli 1999 - 19:16 #14
ja og ?

så får ham som har svaret ham ikke point, men han midster jo stadigvæk nogle point.

Men problemmet er simple. Der er nogle folk herinde som man ikke kan stole på, og det vil der altid være...øv øv øv
Avatar billede wip13 Nybegynder
23. juli 1999 - 19:18 #15
Sådan nogle som CMOS f.eks.
http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=2705
Avatar billede Dan Nim Seniormester
23. juli 1999 - 19:20 #16
ja. f.eks
Avatar billede cyberesben Nybegynder
23. juli 1999 - 22:06 #17
jeg tror det ville være bedst men anullering og så en melde-kasse, hvor man åbent kan melde andre for snyd, og skal stå bag sit navn for at skrive noget, og det skal være begrundet...

jeg er nemlig bange for at folk vil misbruge den til at genere dem som lige svarede 2 min hurtigere end dem selv...

men hvis den er offentlig og kontrolleret, tror jeg det er en god ide