Avatar billede dk_gladiator Nybegynder
24. oktober 2002 - 22:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Software til gammel pc

Jeg leder efter et stykke software som ganske enkelt kan vise billeder fra et digitalt kamera, cd-rom eller andet.
Problemet er at det en en gammel pentium et-eller-andet med kun 64 mb ram og Win 95.
Nogen, der kender softwa som fungerer på et så gammelt system?
Avatar billede mr-bob Nybegynder
24. oktober 2002 - 22:29 #1
Avatar billede mr-bob Nybegynder
24. oktober 2002 - 22:30 #2
der kan man selv vælge hvilket system det skal køre på!
Avatar billede mr-bob Nybegynder
24. oktober 2002 - 22:30 #3
der er forresten ikke SÅ stor forskel på de programmer der bliver lavet i dag og så dem der virker på en 95, de fleste burde virke på win 95 også!
Avatar billede dk_gladiator Nybegynder
24. oktober 2002 - 22:32 #4
det var også min første indskydelse, men det kan ikke lade sig gøre at installere det  :-(
Avatar billede dk_gladiator Nybegynder
24. oktober 2002 - 22:33 #5
hmmm. havde måske overset listen af os i højre side sidste gang. Forsøger igen.
Avatar billede dk_gladiator Nybegynder
24. oktober 2002 - 22:35 #6
Det tager noget tid at finde ud af om det virker, jeg kan ikke komme til maskinen de næste par dage, så jeg satser på at du har ret
Avatar billede mr-bob Nybegynder
24. oktober 2002 - 22:47 #7
takker!