Avatar billede snowball Novice
22. juli 1999 - 12:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Admin: Der er fejl i bruger.asp !!!

Hejsa.

Hvis jeg forsøger alt slette nogle af mine spørgsmål abonnementer og trykker på slet abonnering, får jeg denne fejl:

ADODB.Fields error '800a0cc1'

ADO could not find the object in the collection corresponding to the name or ordinal reference requested by the application.

/bruger.asp, line 89

Please fix it. Thanks in advance

Snowball
Avatar billede snowball Novice
22. juli 1999 - 12:47 #1
Du skal da vist til at passe lidt mere på når du ryder op. Sidste gang var den også gal !!!

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=2508

Snowball
Avatar billede admin Novice
22. juli 1999 - 13:06 #2
Fejlen er rettet.
Beklager meget :)
Avatar billede snowball Novice
22. juli 1999 - 13:37 #3
Mange tak :-))

Snowball
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. juli 1999 - 18:17 #4
admin forresten... hvordan definerer du "at rydde op"?

sidder du og sletter inaktive brugere eller fake spørgsmål eller hvad er det du rydder op?
Avatar billede admin Novice
22. juli 1999 - 18:49 #5
Jeg rydder ikke op, men bygger videre :)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. juli 1999 - 19:05 #6
ok...
Avatar billede snowball Novice
22. juli 1999 - 21:41 #7
Kommer der en FAQ (eller lign.) på et eller andet tidspunkt så vi kan finde ud af hvad du har lavet og evt. hvordan vi bruger det bedst muligt ???

Snowball
Avatar billede bkp Nybegynder
22. juli 1999 - 21:42 #8
Jeg synes at Admin gør et godt arbejde, jeg har haft meget gavn af dette domæne, og vil gerne sende de varmeste hilsner til ....... bla. bla.
:-D
Øh forresten er der en der kender kriterierne for pointsystemet, øverst ved siden af mit brugernavn står der to point tal i parantes (xxxx + xxx) hvordan tydes de???
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. juli 1999 - 22:22 #9
bkp>> det første tal er den pulje du har til rådighed, det andet tal er de point du har liggende i spørgsmål, som ikke er blevet accepteret, de forsvinder som der bliver svaret og accepteret