Avatar billede idm Nybegynder
22. oktober 2002 - 13:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

åbne uden valgmuglighed

Er det ikke mugligt at lave et likt der bare åbner filen. uden at man får den valgmuglig hed mellem at åben og gemme...

Point gives kun hvis der er en der kan give en kode der virker...
Avatar billede jelzin101 Praktikant
22. oktober 2002 - 13:05 #1
"Er det ikke mugligt at lave et likt der bare åbner filen"

det tror jeg ikke ville være hensigtsmæssigt, -prøv at overveje de sikkerhedsmæssige aspekter ved en sådan mulighed...
Avatar billede idm Nybegynder
22. oktober 2002 - 13:17 #2
Ja det er rigtigt nok... Men det ville bare være meget rat i denne situation jeg sidder i... ville der være nemmere med et *.HTML der kunne åbne filerne i stedet for alle de link.... der hele tiden flytter sig...

Jeg lukker nu...