Avatar billede gemisser Nybegynder
21. oktober 2002 - 19:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort

Kan jeg gøre noget ved mit grafikkort, så det ikke kun viser 16 farver, det er VILDT irreterende?!?!?!?!
Avatar billede krukken Juniormester
21. oktober 2002 - 19:56 #1
finde en ny driver!
Avatar billede krukken Juniormester
21. oktober 2002 - 19:56 #2
Hvad er det for et grafikort?
Avatar billede gemisser Nybegynder
21. oktober 2002 - 20:03 #3
det er et onboard (l....) grafikkort... men jeg har hørt noget om at men kan dowloade noget der dør gør den til 32 farver.... det ville da være LIDT bedre

          GEMISSER
Avatar billede gemisser Nybegynder
21. oktober 2002 - 20:10 #4
kan i ikke hjælpe mig????
Så vil jeg blive SÅ glad.....
er der ikke et program man kan downloade så der er bare "lidt" flere farver???!!!?!?!?!?

                  GEMISSER
Avatar billede aovergaard Nybegynder
05. november 2002 - 23:39 #5
Det var godt nok nogle billige point krukken fik for ingenting. Selvfølgelig skal du have hjælp. Du skal kigge på dit grafikkort. Her kan du se navnet på kortet samt evt. et nr. Derefter går du ud i en søgemaskinen f.eks google.com Her skriver du "download driver (samt navn og nr.)" Nu skulle du meget gerne finde en driver som kan passe til dit grafikkort. Når du har installeret det kan du så lave om på skærmopløsningen. Håber at du finder ud af det