Avatar billede bihieee Nybegynder
20. oktober 2002 - 18:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pentium? :-(

Hejsa alle!!

Jeg ska have nyt graffikkort!
Men på Producentens Hjemmeside står der
at man ska have pentium 3 eller højere!
Jeg har kun pentium 2, men kan det stadig ikke
lige godt lade sig gøre???????
Avatar billede over-clocking.tk Nybegynder
20. oktober 2002 - 18:34 #1
Det er ikke noget problem.....din computer vil helt sikker blive meget bedre med et nyt grafikkort. Det eneste der sker er at du nok ikke vil udnytte kortet fuldt ud, men hvis du senere opgradere, med nyt bundkort og processor, er det ikke noget problem.
Avatar billede felixrival Nybegynder
20. oktober 2002 - 19:39 #2
eller hvis du skal have en ny computer senere hen, så behøver du ikke at tænke på grafik kort...
Avatar billede bihieee Nybegynder
22. oktober 2002 - 17:23 #3
Ja