Avatar billede kul Nybegynder
19. oktober 2002 - 22:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

adresse

Windows husker din sid. adresse.
Hvis du har fået ny e-mailadresse
husker den begge adresser.
hvordan sletter du den sid. adresse?
Avatar billede soenderm Nybegynder
19. oktober 2002 - 23:20 #1
Jeg er ikke sikker på at jeg forståer men...
Hvis det er hvad jeg tror du mener skal du gå ind i "Funktioner" og "Konti" og der kan du under "post" slette den gamle.
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
20. oktober 2002 - 08:25 #2
Jeg tror kul mener det lille pop-up vindue der kommer frem, når man skal angive sin e-mail adresse. Ved hellere ikke, hvordan men lytter lige.
Avatar billede kul Nybegynder
20. oktober 2002 - 11:24 #3
daus.arndt har ret, det er dette pop-up der husker adressen.
Avatar billede soenderm Nybegynder
20. oktober 2002 - 21:44 #4
Man kan kun slette dem alle. men så slipper man jo også for dem man ikke gider mere og kan så "starte forfra".
Du skal gå ind i "Funktioner - internetindstillinger - Indhold" Tryk på "Autofuldførelse". Der skal du fjerne flueben i alt på nær "Webadresser" (hvis det kun er E-mail o.s.v. du vil fjerne) og så trykke på "Ryd formularer".
Avatar billede kul Nybegynder
26. oktober 2002 - 17:30 #5
tak-tak.