Avatar billede enur Nybegynder
18. oktober 2002 - 19:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook Express kan ikke hente mails...

Hej...

Jeg har et lille problem som jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig med...
Efter jeg har instaleret ZoneAlarm kan jeg ikke hente mails mere me outlook express, hvad kan det skyldes og hvad kan man gøre ved det?
Avatar billede resten Nybegynder
18. oktober 2002 - 19:47 #1
Du har sikkert nægtet den adgang igennem firevallen så prøv at se om du ikke kan slå det fra igen under egenskaber i zonealarm.
Avatar billede 7th Praktikant
18. oktober 2002 - 19:48 #2
Du skal lade ZoneAlarm give Outlook Express lov til at få adgang til nettet. Prøv at åben ZoneAlarm >>> Overview og Outbound Protection. Du har sikkert spærret for adgangen der.
Avatar billede 7th Praktikant
18. oktober 2002 - 19:50 #3
Sorry, gå ind i Program Control. Der kan du "låse" op for Outlook Express igen...
Avatar billede memento_mori Nybegynder
31. oktober 2002 - 10:55 #4
prøv at geninstalere zonealarm..
zonealarm og outlook går nogle gang i bæ.
men dette virkede ved mig.

håber det hjælper....
Avatar billede enur Nybegynder
31. oktober 2002 - 11:05 #5
tak memento... det virkede derfor får du pointene :-)