Avatar billede jsb Nybegynder
18. oktober 2002 - 12:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ping = unable to contact ip driver, error code 2.

Jeg har en maskine der har tabt netværksforbindelsen. Der er ikke ændret ved opsætningerne, og den fungerede fint i går. Men nu virker det bare ikke.
Der udover får jeg at vide at systemlog filen er Korrupt i eventvieweren, så der kan jeg ikke fejlsøge.
Jeg ved ikke om der er sammenhæng mellem de 2 fejl.

Når jeg forsøger at pinge får jeg følgende meddelelse: unable to contact ip driver, error code 2
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
18. oktober 2002 - 13:12 #1
der må være sket en fejl i ip protokol filerne.
prøv at fjerne og tilføje tcp/ip igen i netværksindstillingerne.
Avatar billede jsb Nybegynder
18. oktober 2002 - 13:49 #2
rune.rasmussen >>smid lige et svar for det virkede. Tak for hjælpen.
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
18. oktober 2002 - 13:50 #3
svar :-)
Avatar billede jsb Nybegynder
18. oktober 2002 - 13:51 #4
Men hvorfor tænkte jeg ikke selv på?????
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
18. oktober 2002 - 13:52 #5
ja, hvorfor ?