Avatar billede r9 Nybegynder
15. oktober 2002 - 21:29 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Lotus Notes 6 på dansk?

Hejsa.

Jeg har lige hentet Notes 6 klienten ned og installeret den (90 dage try)

Men hvordan kan jeg opdater den til en dansk version?
Avatar billede bamzen Nybegynder
15. oktober 2002 - 22:05 #1
Den danske R6 findes ikke endnu, så det bliver svært!
Avatar billede r9 Nybegynder
15. oktober 2002 - 23:14 #2
ok. Ved du hvornår R6 kommer på dansk?

Har du ellers et link til R5 dansk?
Avatar billede bamzen Nybegynder
15. oktober 2002 - 23:28 #3
Demoversioner fås kun på engelsk så vidt jeg er orienteret
Avatar billede karstenv Nybegynder
16. oktober 2002 - 06:54 #4
Denfindes for tiden i en engelsk ver. i den officielle release, og det tager dem mellem 2-4 måneder at lave en på dansk.

Den der er ude nu er foreløbig kun tilgængelig for dem der er reseller af Lotus produkter, det vil sige at det sikkert ikk er den officielle udgave endnu.
Avatar billede bj123 Nybegynder
05. november 2002 - 22:03 #5
For god ordens skyld så blev R6 frigivet d. 1. oktober og er altså ude nu i en fuld version.

Den danske er ganske rigtigt (som skrevet) ikke ude endnu, og kommer sikkert først i december.

/Brian
Avatar billede bj123 Nybegynder
05. november 2002 - 22:04 #6
Tilføjelse til ovenstående...

Alle med en Passport Advantage aftale kan downloade fulde versioner af softwaren fra IBM's homepage (passport advantage området). CD'ere kommer kun 1 gang i kvartalet, så R6 på CD kommer sikkert først i januar.

/Brian