Avatar billede _stoffer_ Nybegynder
07. oktober 2002 - 18:04 Der er 7 kommentarer

Ang. skift af strømforsyning:

I dag har jeg lige bestilt en 420W Antec Truepower strømforsyning som jeg vil skifte ud med min standard 300W Aopen skod PSU.
Mit spørgsmål er såmænd bare om der er noget jeg skal huske/tage højde for når jeg skifter den.
Avatar billede splatpack Nybegynder
07. oktober 2002 - 18:10 #1
Ikke andet end du skal huske at sætte dine stik rigtigt, og i den rigtige rækkefølge det sidste er self. ikke så vigtigt
Avatar billede _stoffer_ Nybegynder
07. oktober 2002 - 18:14 #2
Hvad har rækkefølgen at sige. Et molex stik er vel et molex stik?
Avatar billede hottehans Nybegynder
07. oktober 2002 - 18:16 #3
hvad med den gamle? vil du af med den? hvorfor er den "skod"?
Avatar billede _stoffer_ Nybegynder
07. oktober 2002 - 18:21 #4
Synes min gamle svinger for meget i spændingerne. Dette skyldes nok at jeg har brænder og DVD, 2 harddiske 5 kabinetkølere. Da jeg ikke havde så mange komponenter var den fin med spændingerne
Endvidere har Antec nogen Fan Only stik som styre hastigheden på blæserne alt efter hvor meget strøm der trækkes fra dne.
Da jeg snart skal have en eller 2 harddiske til tænkte jeg det var på tide at opgradere.
Så, nej den er ikke skod hvis man ikke har for mange komponenter i. Mere bare noget jeg skrev:)
Hvad ville du eventuelt give for den. den er knap et år gammel.
Avatar billede hottehans Nybegynder
07. oktober 2002 - 18:33 #5
Avatar billede _stoffer_ Nybegynder
09. oktober 2002 - 17:05 #6
Vender lige tilbage med svar når jeg har modtaget og installeret den nye. PC-netto er en anelse langsomme.
Avatar billede splatpack Nybegynder
09. oktober 2002 - 17:15 #7
Ja stikkene er det samme, det var bare for at prøve på at være morsom