Avatar billede jz Nybegynder
05. oktober 2002 - 17:59 Der er 11 kommentarer

Logitech keyboard- hvordan får jeg genvejene til at fungere?

Ja-.. hvordan får jeg mine genveje på keyboardet til at virke- den eneste der virker er standby, og jeg vil gerne bruge genveje som mute og næste nummer osv.
Avatar billede sprutnik Nybegynder
05. oktober 2002 - 18:01 #1
Hvilke programmer skal du bruge genvejene til, og har du installeret driverne?
Avatar billede limemedia Nybegynder
05. oktober 2002 - 18:01 #2
jaaa, det afhænger jo nok lidt af hvilket keyboard det nu er du har :) mit Microsoft Natural fulgte der en cd med, den indeholdt en applikation der klarede ærterne for mig...

/ LJ
Avatar billede werd Nybegynder
05. oktober 2002 - 18:50 #3
du skal installere itouch... det følger med på din driver cdrom, det er det program der styrer genvejene
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. oktober 2002 - 19:17 #4
werd> det er kun hvis det er et iTouch keyboard han har ;)

Hvilket Keyboard er det HELT præcist?
Avatar billede werd Nybegynder
06. oktober 2002 - 17:56 #5
det er da også kun iTouch tastaturerne der har disse "multimediegenveje", når vi snakker logitech!
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. oktober 2002 - 19:47 #6
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. oktober 2002 - 19:48 #7
Så vidt jeg kan se har alle logitechs keyboards disse muligheder!
Avatar billede werd Nybegynder
06. oktober 2002 - 22:41 #8
ja ok!!

>>jz
hvad hedder keyboardet?
Avatar billede jz Nybegynder
26. oktober 2002 - 15:45 #9
Faktisk tror jeg bare det hedder Logitech Corded Internet Keyboard!? Hvis det kan passe?
Jeg skal bruge det til winamp...
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. oktober 2002 - 15:47 #10
hmmm... kig lige div svar/kommentarer igennem og svar så på dem - før kan  vi ikke så godt hjælpe...
Avatar billede werd Nybegynder
26. oktober 2002 - 20:06 #11
de kan ikke bruges til winamp!! - så skal du bruge noget andet software ti det... (jeg kender ikek til noget)